Spring naar bijdragen

De Cirkels van van Dijk


safidepafi

Aanbevolen berichten

Hallo Safidepafi

Kom met het lezen op de site dit bericht van jou tegen over de circels van Van Dijk tegen.
Wat een openbaring!
Ga ze printen en geregeld nóg eens lezen.

Wat ik eruit gepikt heb en als stok achter de deur gebruik vanaf nu:
"ik heb de strijd tegen de alcohol verloren, ik kan nu dus ophouden met vechten". YES! :P

Heel erg bedankt!
Lieeefffssssssssssssss Cocootje:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

quote:


Originally posted by:
jojootje

hallo mensen, zit hier vanavond voor het eerst, ben moeder van 2 kids, zit sinds ik de cirkels lees continu te janken omdat ik bijna alles herken, vooral de schaamte. alleen is het bij mij niet alleen de alcohol. kortgeleden hier ongeluk gebeurd waardoor alle shit van ooit naar boven komt. wat dat betekent weet iedereen hier wel. ik zoek al tijdje anonieme hulp want ik schaam me echt dood voor wat ik allemaal al verkeerd gedaan heb, maar het is overal, of je huisarts is op de hoogte of het is een enorm bedrag, ik heb echt hulp nodig maar wil niet dat iedereen dat weet. ben nu wel bij sociaal werkster maar durf het haar niet te vertellen, ben bang dat ik mijn kids kwijtraak. wat moet of kan ik doen please ??



Hallo Jojootje,

Heb je hierop al een antwoord of steun voor ontvangen? Misschien kun je beter je oproep bij 'Ditjes, datjes en dagraad' neerzetten, want dat is een dagelijkse sociale virtuele bijeenkomst. Daar komen ook veel wijze vrouwen, die jou misschien beter kunnen helpen dan dat ik dat kan.

Warme, ondersteunende groet van Joris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...