Spring naar bijdragen

Vragen en verhalen over je huisdieren.

bolletje

Aanbevolen berichten

Ik vergat het al steeds te vragen Bol, jammer van die andere, maar
misschien is deze wel nog mooier:), ik hoop dat je vanavond uitbreiding hebt
in je huisje, wij lekker beschuit met muisjes 14 aug., vegetarische he, dan heeft Woman ook.
En de katten doen het prima, dus ik ben niet meer ongerust, maar de rest is met het groen vuil mee
hoor, beetje naief van me. Die kalk halen ze dan maar uit het andere voer en af en toe kattenmelk.
Liever geen risico, heb al genoeg vogellijkjes op mogen ruimen dit jaar.
Ben je niet bang trouwens dat je papagaai ook onrustig wordt van je andere dieren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Jane die went wel en het is niet zo erg druk hier.
De papegaai van vandaag gaat ook niet door maar a.s. dinsdag koop ik er een van 7 weken. Die moet nog wel gepapt worden. Nog 2 weken en dan kan hij aan vast voer.
Als ik hem moet pappen went hij nog meer aan mij en de dieren want die gaan natuurlijk allemaal in een kringetje om hem heen zitten en kijken wat voor 'n raar beest nu nog pap moet hebben.
Ik verheug me er heel erg op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Hannah das een goeie. Moet ik onthouden voor morgen. Zal dat eens vertellen op de d.a.

Heb jij zelf gaais gepapt? Heb je ze gefokt dan? Dat hoop ik eigenlijk een beetje want dan kan ik met vragen bij jou komen. Dat zou wel fijn zijn.
Is het pappen erg moeilijk? En is dat brinta? Hoeveel x per dag moet dat nog bij een gaai van 7 weken?
Ja ik hoop echt dat hij erg tam wordt want daarvoor wil ik hem ook graag.
Leuk als hij wat woorden leert maar het is vooral belangrijk dat ie lief is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahahahihihihihiahahahaha Fata of cola.
Kan em natuurlijk ook Pilsje noemen, of Kater:)

Maar coya of Junai ga ik op de lijst zetten hoor. Kijk dat zijn mooie namen. Weet zeker dat Nientje ook van zulk soort namen heeft.
Deze komen in ieder geval op m'n lijst.

heb ze net gevoerd. Ben zo bang dat het teveel is. Eigenlijk mocht het pas om 22.00 maar z'n kropje is helemaal leeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: bolletje
Weten jullie een leuke naam voor mijn papegaai?

Wie de mooiste naam heeft verzonnen, krijgt van mij een hele grote slinger. Oké?;)

Ik begin met een naam.

Toetie

Coya (zonneschijn)

Junai (ware liefde)

Freek

Anabel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ga ff boodschappen doen. alvast vast voedsel halen want dat mag hij al hebben. Wel de zonnebloempitten pellen want anders is het nog te hard voor z'n maagje. Verder ff kijken of ik al wat speeltjes kan vinden zoals grote kralen en bijtringen dan kan hij al wat spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...