Marc Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 "Wie ermee stopt je vriend te zijn, is het nooit geweest."Hieronymus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Wie denkt dat kennis duur is,weet niet wat domheid kost.en ook niet wat onwetendheid aanricht.Alexander Rinnooy Kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 "Al onze kennis spruit voort uit onze waarneming."Leonardo da Vinci, Italiaans schilder, ingenieur en musicus (1452-1519). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 "De lengte van een film moet in direct verband staan met het uithoudingsvermogen van de menselijke blaas."Alfred Hitchcock, Engels filmregisseur (1899-1980). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Je hebt er bijzonder veel plezier van,als je de fouten, waaruit je kunt leren,vroeg in je leven kunt maken.Winston Churchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 "Als je van oordeel bent dat alles verloren is, rest er nog altijd de toekomst."Jean-Luc Godard, Frans filmregisseur (1930-??). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Alles wat je voor je uit schuift, blijft je achtervolgen.Ping Ping Huan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Zolang er nog hoop iszal alleen de lafaardwanhopen.Bertrand Russell Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 "Weiger nooit kleinigheden te doen, want uit kleine dingen zijn de grote dingen opgebouwd."Vladimir Ulyanov Lenin, Russisch politicus (1870-1924). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Wie is rijk? Hij die tevreden is.Wie is tevreden?Niemand.Banjamin Franklin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Alleen de naievelingen geloven dat de waarheid in het midden ligt;in het midden liggen de compromissen;de gecastreerde waarheden.Gie van den Berghe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Elke keer dat ik dacht de werkelijkheid te zijn ontvluchtkwam ik in een andere werkelijkheid terecht.Eigen ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Het eerste drankje maakt van U een dartele gazellehet tweede een onstuimige zebrahet derde een brullende leeuwen het vierde opnieuw een sullige ezel.Turks gezegde bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 "Iets kan zowel goed, slecht of geen van beide zijn. Muziek is bijvoorbeeld goed voor iemand in een melancholische bui, slecht voor degene die rouwt en de dove maakt het niks uit."Spinoza, Nederlands filosoof (1632-1677).Citaat afkomstig uit: Ethica deel IV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Wanneer er een rijke valt, zegt men:het was een ongeval,valt een arme, dan beweert men:hij was weer zat.Turks gezegde bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Geluk: tussenstation tussen te weinig en te veel.Pollack Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 De mens is harder dan steen,sterker dan ijzer,en breekbaarder dan een roos.Turks gezegde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Veel mensen kijken over het kleine geluk heen, terwijl ze met grote wazige ogen naar het grote geluk zitten uit te kijken.Pearl S. Buck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Voel me vreselijk zielig want moet alweer naar het zhs voor mijn enkel. Vorige week viel de de scoot om en pootje eronder. Toen drukverband en na controle moest ik in het gips. Gips weer niet goed dus hoger gips. Mijn voet blijft maar uitzetten en nu in dit gips 2 blauwe tenen pppppffffff. Dus maar bellen en moet nu vandaag nog terug.Lekker hoor want wilde zo graag in mijn nieuwe flatje met de Kerst bezig en voorlopig zit ik in een puinboomballen.Mopper de mopper hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 "Iemand die zijn privileges waardeert boven zijn principes verliest beide snel."Dwight D. Eisenhower, Amerikaans staatsman en president (34e) (1890-1969). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 EX-pressie is het tegenovergestede van DE-pressie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 "Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons, maar van de manier waarop wij die zien."Leo Tolstoy, Russisch romanschrijver (1828-1910). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Het enige hoofd zonder zorgenis dat van een vogelverschrikker.Turks gezegde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 "Sinds hij een pacemaker heeft, gaat bij het vrijen zijn garagepoort open."Tina Turner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Zolang ik leefwil ik sterven van geluk.Harrie Jekkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden