Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei Rosee:

En je vindt het kennelijk niet impulsief dat je bent gaan samenwonen?

Dat was ook een impulsieve beslissing. Dat klopt, maar ik ga echt niet in een huisje kruipen, wat niet goed voelt. Heb genoeg impulsieve beslissingen genomen wat betreft huurhuizen. Veel te vaak verhuisd ook door die impulsieve beslissingen omdat ik Nr 1 stond of grote kans maakte op een woning. Genoeg noodverhuizingen wat achteraf niet goed voelde. Mijn laatste woning heb ik ook maar genomen omdat het toen dichtbij het openbaar was. Op balkon kon ik nooit zitten, vanwege de herrie van het verkeer. Weet ook helemaal nog niet waar ik wil wonen. Nu ik eenmaal Brabant ben gewend, weet ik niet of ik nog wel terug wil. Ik weet het gewoon allemaal nog niet. 

Geplaatst
Zojuist zei Yana:

Ik denk dat het voor @spirit hartstikke spannend is om weer op eigen benen te moeten staan. Dat snap ik wel, zou ik ook hebben.

Snap ik, maar ik dacht dat haar alles aan was gelegen om zo snel mogelijk weg te zijn uit haar situatie, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen. @spiritje bent niemand verantwoording verplicht natuurlijk, doe wat goed voelt.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...