Quinn Geplaatst gisteren om 19:19 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 19:19 Dat is klote @spirit meteen vandaag weer overeind. De winst is niet weg, doorzetten. Nachtpact kaatje Reacher 💜 Quinn 🧡 Leuks: een heel goede dag wel, denk ik toch. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst gisteren om 19:22 Rapport Geplaatst gisteren om 19:22 Dit is de eerste keer ooit dat ik zag dat mensen massaal hun dieren lieten zegenen. Het had iets ontroerends vond ik. spirit en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst gisteren om 19:25 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 19:25 Ja? Ik vind het vooral raar dat ze dieren wel willen zegenen, maar dat c niet van iedereen aan het avondmaal mag.
Reacher Geplaatst gisteren om 19:26 Rapport Geplaatst gisteren om 19:26 Daar heb je helemaal gelijk in.
Reacher Geplaatst gisteren om 19:28 Rapport Geplaatst gisteren om 19:28 Gaan we aan onze eigen tafel. Met c in het midden. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 19:30 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 19:30 Voeren we hem om de beurt 😃 Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Nachtpact😼 kaatje😼 Reacher 💜😼 Quinn 🧡😼 Jane😼
Maja Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Nachtpact😼 kaatje😼 Reacher 💜😼 Quinn 🧡😼 Jane😼 Maja 😺😺 lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden