Marjolijn Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden (bewerkt) Wauwww @Yana, wat fijn!!!!!!!!! 22 uur geleden bewerkt door Marjolijn Yana reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden (bewerkt) Prachtig @Yana. Ik ben heel blij voor je 🙂 Côte d’Albâtre zo te zien.. Vroeger vaak in Veules-les-Roses geweest. Mooie herinneringen. Volle teugen! 22 uur geleden bewerkt door Oskar Yana reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Een dag met mensen hier. Vanochtend langs het sportveld. Zoon alweer gewonnen en gescoord. Jeeej. Papa trots. Een cd-presentatie. Vrolijk gekwebbeld. Nog steeds verbaas ik mij erover dat ik hier aardigheid in heb tegenwoordig. Ik geloof dat ik eindelijk word wie ik ben, hoe heet dat toch. Vanavond vrienden te eten. Pot met ragù staat al uren te pruttelen. Ik vind de dag nu al mooi. Lika, lady jane en Yana reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden dankjewel @Yana, ik word ook blij als ik jou en je foto's zo zie. Blijf daar maar lekker hangen voorlopig, nog genoeg te ontdekken lijkt me zo. Yana reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Wat ontzettend fijn @Yana dank je wel voor het delen 🌹 Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 1 uur geleden zei Oskar: Prachtig @Yana. Ik ben heel blij voor je 🙂 Côte d’Albâtre zo te zien.. Vroeger vaak in Veules-les-Roses geweest. Mooie herinneringen. Volle teugen! In Veules-les-Roses heb ik ook aardig wat voetstappen liggen, nu zitten we nog aan de andere kant van Dieppe.
Lika Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Tjee @Yanawat zalig! Yana reageerde hierop 1
Adri02 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 11 uur geleden zei Yana: @Adri02, ik ben blij dat je weer terug bent. (Eigenlijk wil ik er een hartje achter zetten, maar ja, dat is wat klef.) Ben jij ook met een camper op pad? Dank voor je welkom @Yana. Hoe lang ik het hier dit keer uit ga houden weet ik niet, maar 't is leuk om weer terug te zijn. Vandaag passeerden we Dieppe noordwaarts, misschien kwamen we wel vlak langs je . En nee, niet met de camper, maar gewoon airbnb . Vroeger wel wildgekampeerd langs, nee boven op de krijtkust. Zo mooi! Heel veel plezier daar, en fijn dat het lopen weer ging en je zo blij maakt . Momentum en Yana reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden Wat fijn en bijzonder dat jullie zo met me meeleven ❤️ bumperjim en Kaatjemama reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Voor wie de mededelingen ook nooit leest Nachtpact: kaatje 🌺 Quinn Kaatjemama, Lika en Moeps reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nachtpact: kaatje 🌺 Quinn Jane💐 Kaatjemama reageerde hierop 1
Joepie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 22 uur geleden zei spirit: Dat mag ik graag horen. Heb je nog een relatie met deze vrouw? Ze heeft heel wat aangericht bij je. Ja, zit nog vol in deze relatie, maar het moeilijke is ook dat ze ze zich nu alleen maar van haar lieve, beste kant laat zien. Sinds ik al maanden bezig ben met het uiteindelijk te durven uiten en letterlijk hardop zeggen wat ik van jaar gedrag vind. Ze wordt echt geconfronteerd. Terwijl ik dit natuurlijk al véél te lang heb door laten gaan. Te goed voor deze wereld zeggen ze dan, en dat meen ik serieus. Van echt gevoelige mensen wordt vaak 'misbruik' gemaakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden