Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen allemaal.

Dagpact:

Marjolijn

Mijn wereldje wordt gelukkig weer wat groter. Erg fijn. Ik kan weer wat meer en dat is erg fijn. 

Katje gaat ook steeds beter. Ze heeft ontdekt dat ze kan spelen ( ik ontdekte dat ze bij de vorige eigenaars grotendeels eenzaam op zolder heeft gewoond zo'n vier en een half jaar). Ze is de wereld een beetje aan het ontdekken en daar wordt ook ik heel blij van. Wat zijn propjes papier toch superleuk en wat ziet de wereld er eigenlijk ook leuk uit!!!!! ( helaas was de informatie van de vorige eigenaars niet geheel kloppend zullen we maar zeggen). 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

Goedemorgen trouwens. 
Deze nacht voor het eerst terug wat langer kunnen doorslapen (blokje van vijf uur). 
@Marjolijn: leuk zo'n kat in huis. Sinds onze hond overleden is komt de onze 's nachts terug binnen slapen, maar overdag zit ze buiten dus dan zie je ze amper.

Geplaatst

Jarigen? Even teruglezen bij 2025… Ach. Toen vierde @ikkanhet haar laatste verjaardag 😕 

En volgens de administratie van toen zij ook @bolletje, @Rosee @Lika en @rapilos jarig. Al werd aan de laatste twee getwijfeld. @Vol ook weet ik zomaar ineens uit het hoofd. Maar die is al heel lang niet meer geweest. Best veel jarigen, al met al. Blijkbaar worden zo rond sinterklaasavond veel kinderen verwekt. Een leuke surprise voor de vaders.

Van harte allen!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...