Marjolijn Geplaatst 19 augustus Rapport Geplaatst 19 augustus (bewerkt) Hallo allemaal. Een poos geleden heb ik mij afgemeld. Ik liet mij door een persoon een beetje " wegjagen". Dom van mij, LadyJane had mij nog wel gezegd dat niet te doen. Later bleek die persoon niet meer actief hier. Tja. Weer wat geleerd. Hier een wat roerige tijd achter de rug. Maar fijn dat ik weer terecht kan hier. Een ict- man van Tactus heeft mij met een omweg weer toegang gegeven. ( door bepaalde technische problemen ging aanmelden niet meer). Ik heb wel steeds meegelezen hier. En ook gezien dat er naar mij gevraagd werd ( superlief). Ik kon daar alleen niet op antwoorden. Ik zal straks reageren op de persoonlijke berichtjes die er staan. Blij hier weer te zijn. 20 augustus bewerkt door Marjolijn Spelfout spirit en Quinn reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 19 augustus Rapport Geplaatst 19 augustus Welkom terug Marjolijn. Marjolijn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 19 augustus Rapport Geplaatst 19 augustus Gezellig @Marjolijnwelkom terug Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 23 augustus Auteur Rapport Geplaatst 23 augustus Qua AV zijn gaat het - na de misser begin augustus- nu goed. Dag 19. Daar ben ik blij mee. Qua fysieke gezondheid gaat het even niet zo lekker. Had begin afgelopen week ook een lastig gesprek in het zkh te verwerken.en een aanvraag voor een hulpmiddel wat fijne perspectieven bood ( combi rollator en elektrische rolstoel) is afgewezen vanwege een ontzettend lullige reden.( die ook nog es nergens op slaat). Moest ik effe allemaal tot me laten doordringen. Maar ik ga door. Ik bouw zware pijnstilling af ( op eigen verzoek) en wil echt AV blijven. Dus : moedig voorwaarts.
spirit Geplaatst 23 augustus Rapport Geplaatst 23 augustus Welkom terug @Marjolijn. Gewoon blijven schrijven en je door niemand weg laten jagen. Ik ben ook weggegaan voor 1 persoon, maar he, dat is er maar 1 he? Doe rustig aan en fijn om te lezen dat je weer ADB bent. We strijden moedig verder! Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Even maar op mijn eigen draadje. Ik haal straks mijn berichtje op de dagdraad deels weg. Heb behoefte dit te delen. De afgelopen tijd weer lastige dagen fysiek gehad. Dat werkt ook mentaal door. Mijn weerstand is belabberd, dus ik pik van alles op, zeg maar. Verder ook ver- velende tegenslagen gehad. De WMO die niet prettig doet ,op zijn zachtst gezegd. Me onnodig moeten verdedigen over mijn gezondheid. Onwil om zich te verdiepen in bepaalde voorzieningen. Dus dan is een " nee" kennelijk een ideale manier om snel ervan af te zijn. ( mijn fysio's zijn top en hebben dezelfde mening. Een van hen noemt de gemeente waar ik woon qua wmo een van de lastigste die hij kent. Hij zegt ook dat het vaak vechten tegen de bierkaai is sinds een nieuwe medewerker erover gaat. ). En nu heb ik sinds 2 maanden een herplaatskatje via de stichting verhuisdieren ( advies via plaatselijke asiel). Ze is 5 jaar inmiddels en gaat voor 98 % hardstikke goed. De vorige eigenaresse wilde haar herplaatsen omdat ze niet met kleine kinderen zou kunnen. In eerste instantie goed contact. Proeftijd afgesproken etc. In die tussentijd vroeg ze bijna dagelijks hoe het ging, vroeg foto's etc. Het leek allemaal heel plezierig. Dus nu ben ik eigenaar, heb het dossiertje, heb bij de chiporganisatie dus mij gemeld als nieuwe eigenaar etc etc. Allemaal in overleg. Wel had ik sterk vraagtekens bij sommige info. ( ze blijkt jaren kennelijk op zolder geleefd te hebben!!!) Heb ik niet uitgesproken overigens. In het weekend toch nog een vraag gesteld over bepaald gedrag. Antwoord was ronduit vijandig. Ik zou " spigiesch" niet deugen. Moest maar es naar de ggz. Ze hadden helemaal nooit problemen met het katje gehad. En ze zou met politiehulp het katje terug gaan halen!!!!!!! Etc etc. Ronduit grove aanteigingen.Ik was eerst enorm van de kaart. Heb gelukkig geen druppel gedronken en ga dat ook niet doen. Inmiddels weet ik dat ik sterk sta. Ik ben gewoon de eigenaar nu. Officieel ook. En katje staat ook bij mij ingeschreven bij de dierenarts, die mij heel goed kent door vorige katten en hond. Die mevrouw heeft mijn adres en tel.nr. maar ik heb besloten niet ( meer) te reageren. Ik zal nooit de werkelijke reden weten wat er daar gespeeld heeft ook al weet ik inmiddels wel meer. Hoeft ook niet. Wat ik nu weet is dat ik een superfijn huisgenootje heb die het voor 98 % supergoed doet. Alleen stresssituaties ( naar de dierenarts) is nog moeilijk. Daar wordt aan gewerkt in goed overleg met de DA. Zij belde zelf daar ook uitgebreid over. Ik heb daar vertrouwen in. Dit beestje heeft tijd nodig, kwam ook binnen met kaalgekluifde voorpootjes van de stress, dat gaat nu al veel beter) Dit lange verhaal wilde ik graag delen. Want ik ben hiervan aan het leren. Zie nu ook in wat dit soort dingen als verdedigen moeten qua ziekte, wmo perikelen en het kattenverhaal met mij doet. Ik zou niet lang geleden daar de fles bij gehaald hebben. En dat wil ik niet meer. Ik ben goed op weg qua AV zijn. En ben aan het leren hoe te dealen met nare gebeurtenissen, nare emoties etc. Best moeilijk, maar ik weet dat ik de goede weg ben ingeslagen. Sorry voor het lange verhaal. ( ook deels voor mezelf opgeschreven hier, dus scroll gerust door😉). Hier wordt het dag 36. Ik ga door. Ga me sterker voelen en vooral..... ik leer. Mormel en Kaatjemama reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat goed dat je het ondanks de situaties niet naar de drank hebt gegrepen. En je hoeft je op je eigen draadje toch nooit te excuseren voor een lange post, jouw draadje, jouw verhaal. Veel plezier trouwens met je nieuwe huisgenoot. Katten zijn geweldig, al heb ik ook graag honden, en kippen en vissen en, en, en... Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 40 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Mijn laatste hondje is bijna 3 jaar geleden overleden. Daarna nog een tijdje een oppashondje gehad via de stichting OOPOEH. Toen die verhuisde naar de veluwe en mijn lopen steeds slechter werd geen nieuw oppashondje meer genomen.
Lonster1 Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Wat een vervelende toestand met die vorige eigenaar van de kat. Niet gek dat je daarvan van slag bent, en zo te lezen is deze persoon zelf psiegies niet in orde. Wat je zegt ben je zelf en zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden