Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil me toch even voorstellen.  IK ben loekje en ja  ik drink en doe dan soms dom of terwijl, ik verlies. Ik heb me eerder voorgesteld  maar niet goed. Ik drink al jaren op en af. Soms niet, soms wel.  Ik weet niet wie er luistert maar ik weet wie ik ben. Ik heb een kat, noem haar loekje maar heet Zen😊omdat ze dat altijd is ongeacht het weer 30+ of vriezen. Ze heeft dan ook een thuis bij mij. Ik meld me toch aan omdat ook al gaat het lange tijden goed ik terug kan vallen.  Ik hoop hier steun te vinden om dan maar 's  ongeacht wat de omstandigheden zijn mezelf niet automatisch naar de super te laten gaan.  Groet Zen

Geplaatst

dank Lady  Jane, ik ben daar heel serieus in om mij voor te stellen. Het heeft wat voeten in aarde gehad maar  ik begrijp je vraag. soms trek ik me even terug, vaker ga ik een confrontatie  aan met name met artsen. Alles is goed tot nu toe. als het verwarrend over komt dan snap ik dat.  Stress.. en dan?  Kies ik voor mezelf of een arts of familie die me op mijn plaats willen houden?  in mijn ogen geen van beide. arts longen, ben er mee geboren heeft gezegd het is oke, geen enge dingen aan de hand.

familie zegt dat weten we toch? je bent te sterk, geestelijk dan. 

Geplaatst

eerst naar doktor

18 minuten geleden zei renaldo61:

Welkom hier. Het kan aan mij liggen maar je komt nogal verward over bij mij. Wat hoop je te bereiken? 

nee dat ben ik  niet.het lijkt zo. ik ga eerst naar huisarts om te vragen wat er nou precies aan de hand is met mijn longen? Bovendien is de huisarts van alles op de hoogte, inclusief wat ik af en toe drink, soms 3 dagen of dan niet, ik ben daar eerlijk in. ik probeer helemaal te stoppen en dat is moeilijk als mijn wederhelft, vriend, zegt doe jij dat en dan zijn wij perfect. ik zie dat niet zo. ik ben dan perfect maar groeit hij mee?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...