loekje Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Ik wil me toch even voorstellen. IK ben loekje en ja ik drink en doe dan soms dom of terwijl, ik verlies. Ik heb me eerder voorgesteld maar niet goed. Ik drink al jaren op en af. Soms niet, soms wel. Ik weet niet wie er luistert maar ik weet wie ik ben. Ik heb een kat, noem haar loekje maar heet Zen😊omdat ze dat altijd is ongeacht het weer 30+ of vriezen. Ze heeft dan ook een thuis bij mij. Ik meld me toch aan omdat ook al gaat het lange tijden goed ik terug kan vallen. Ik hoop hier steun te vinden om dan maar 's ongeacht wat de omstandigheden zijn mezelf niet automatisch naar de super te laten gaan. Groet Zen
Lika Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Ha Zen (of @loekje?), veel succes en inderdaad schrijven als je het moeilijk hebt. Op de dagdraad word je het snelst gelezen. Daar is altijd wel iemand.
lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden welkom @loekje ik begrijp je doel niet helemaal ben je gestopt nu? calculeer je een terugval in? Heb je een plan/doel duidelijk voor jezelf? In elk geval valt hier zeker steun te vinden voor je. succes!
loekje Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden dank Lady Jane, ik ben daar heel serieus in om mij voor te stellen. Het heeft wat voeten in aarde gehad maar ik begrijp je vraag. soms trek ik me even terug, vaker ga ik een confrontatie aan met name met artsen. Alles is goed tot nu toe. als het verwarrend over komt dan snap ik dat. Stress.. en dan? Kies ik voor mezelf of een arts of familie die me op mijn plaats willen houden? in mijn ogen geen van beide. arts longen, ben er mee geboren heeft gezegd het is oke, geen enge dingen aan de hand. familie zegt dat weten we toch? je bent te sterk, geestelijk dan.
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Welkom hier. Het kan aan mij liggen maar je komt nogal verward over bij mij. Wat hoop je te bereiken? Mormel reageerde hierop 1
loekje Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden eerst naar doktor 18 minuten geleden zei renaldo61: Welkom hier. Het kan aan mij liggen maar je komt nogal verward over bij mij. Wat hoop je te bereiken? nee dat ben ik niet.het lijkt zo. ik ga eerst naar huisarts om te vragen wat er nou precies aan de hand is met mijn longen? Bovendien is de huisarts van alles op de hoogte, inclusief wat ik af en toe drink, soms 3 dagen of dan niet, ik ben daar eerlijk in. ik probeer helemaal te stoppen en dat is moeilijk als mijn wederhelft, vriend, zegt doe jij dat en dan zijn wij perfect. ik zie dat niet zo. ik ben dan perfect maar groeit hij mee?
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden OK dus je doel is om te kijken of er iets is met je longen. Sterkte 👍🏻
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Sluit me aan bij @renaldo61: je schrijft verward. Dit doet me stevig denken aan iemand anders, maar dat kan natuurlijk niet zijn.
loekje Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden ja klopt. maar toch doen wat longarts zegt. ik mag nog van geluk spreken!
loekje Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden dat zegt niet dat ik oprecht verdriet heb en niet alleen voor mezelf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden