Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dus, de eeuwenoude vraag: wat eten jullie? Van @Yana weet ik het al, boontjes, extra lekkere. Hier is het spinazie. Met een ei erbij is dat best te doen, zolang ze er geen rare dingen doorheen roeren dan. @spirit ik weet niet meer wat ik tegen je moet zeggen. Het zou heel mooi zijn als je echt voor jezelf zou gaan zorgen. @Reacher ben jij ook zo vrolijk vandaag? Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 7 uur geleden zei Mormel: 2 minuten geleden zei Quinn: Sorry
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 4 uur geleden zei Mormel: @spirit: als je die filters bedoeld die je op een kopje zet en vervolgens vol giet met water, dan denk ik dat je deze alleen kunt vinden in een drankencentrale. Heb dit bij particulieren nog nooit gezien maar er zijn wel kroegen die met dit systeem werken. Die bedoel ik idd.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Lekker spinazie @Quinnen verse boontjes @Yanaheelijk hier simpel stukje vlees met salade niet heel culinair vandaag helaas
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 7 uur geleden zei Mormel: Zojuist zei spirit: Ik eet pasta. Was in de aanbieding. Nu ben ik jaloers op iedereen ben instaat om wat anders te gaan eten 😂
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Waarvoor sorry @Kaatjemama? Ging steeds iets mis 🙈😂
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden O, je rare citaat. Ik dacht al, toch niet omdat je niet culinair doet? Wie wil er nou culinair doen met deze hitte?
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zojuist zei Quinn: O, je rare citaat. Ik dacht al, toch niet omdat je niet culinair doet? Wie wil er nou culinair doen met deze hitte? 8 uur geleden zei Mormel: Hier dit gaat gewoon niet weg
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja goed eten op warme dagen is een extra uitdaging. Ik had het eerder vandaag allemaal voorbereid: koude paprikasoep en sobanoedels in koude bouillon met scampi’s en veel groenten. Veel soep, daar had ik niet zo goed over nagedacht. Of ja, eigenlijk wel want het moet nog altijd zacht zijn voor m’n man. Maar zelfs dan nog lukten de scampi’s en de noedels niet voor hem. Nu nog noedelsoep voor min. 3 dagen dus. 🙄
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: @Reacher ben jij ook zo vrolijk vandaag? Vrolijk en gelukkig 😁 Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Reacher: Vrolijk en gelukkig 😁 Ze gaan ons hier toch zo ontzettend zat worden 🤫 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat station zijn we jaren geleden al gepasseerd vrees ik 🤭 Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Als er een petitie komt voor een permanente ban...
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 😳 Zullen we maar wat ruzie maken dan?
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Begin jij maar, ik ben daar niet zo goed in.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik kan het niet. Te gelukkig. Dan maar een ban 😊
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Damn. Smelt. Te erg, echt. Stelletje pubers. Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 😂 ongelofelijk Yana, Reacher en Quinn reageerden hierop 1 2
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heerlijk, I lof it 🥳 Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Kijk @Yana waardeert onze liefde ook 😘 Nachtpact Reacher 💜
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 Leuk? Ja, duh. Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden