renaldo61 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕
renaldo61 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden Vandaag is de Vlaamse feestdag en ik heb weer slaapproblemen.
Musashi Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goeie morgen, Gisteren, zoals vanouds, nog eens flink tegen mn eigen angsten, onzekerheden, twijfels en negatieve overtuigingen aangelopen. Dit keer op professioneel gebied. Ik zag het al wel vrij snel, dat is al iets. (Niet zo) vreemd en frustrerend om te merken dat m’n oude copings nog steeds als een malle automaat in werking schieten. Dat dan nog wel. Pfff. M’n voornemen is om ook op dit vlak de 5% regel te gaan toepassen. Kleine stapjes die het verst reiken en zo. Eerst maar even nog alles laten indalen. Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Musashi 🌊 spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedenmiddag @MusashiKlinkt als een vermoeiende dag Idd kleine stapjes en op Dagpact das al top toch rustig aan Musashi reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen frummers, Het wordt een warme dag, maar voorlopig is het nog heerlijk bewolkt en koel. Wel een paar keer wakker geweest vannacht zoals gewoonlijk, en de grote rooie voelde zich om half vijf weer heel eenzaam. Heb hem even geknuffeld, heb alle deuren en ramen opengezet en ben nog even in bed geklommen en heb zowaar tot half 8 geslapen, heerlijk. Vandaag alleen maar wat rommelen in en om het huis, echt weekend vieren. Geen bezoek, heerlijk. En alles wat gedaan moest worden is gedaan. Zo en nu eerst even een bakje. Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Musashi 🌊 Yvonne
Musashi Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @Kaatjemama ja heel vermoeiende dag was dat. Lang geleden ook dat ik nog buiten mijn dorp en provincie was geweest. Bedenk me net dat het langer geleden was dat ik zover in m’n eigen land heb gereisd dan naar de andere kant van de wereld, wat me op een rare manier nog beter af gaat precies. Wel hard besef en heel dankbaar voor waar ik thuis zit tijdens deze hitte tussen de bomen en dicht bij water. Wat een ellende voor zovelen in appartementsblokken in de stad. Zo verschrikkelijk lijkt me dat in de zomer met kindjes. Dus dankbaar en blij ook wel dat dat niet mijn realiteit is. En, alles kan beter dus daar gaan we dan ook weer voor. 🙏 spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 2 minuten geleden zei Musashi: @Kaatjemama ja heel vermoeiende dag was dat. Lang geleden ook dat ik nog buiten mijn dorp en provincie was geweest. Bedenk me net dat het langer geleden was dat ik zover in m’n eigen land heb gereisd dan naar de andere kant van de wereld, wat me op een rare manier nog beter af gaat precies. Wel hard besef en heel dankbaar voor waar ik thuis zit tijdens deze hitte tussen de bomen en dicht bij water. Wat een ellende voor zovelen in appartementsblokken in de stad. Zo verschrikkelijk lijkt me dat in de zomer met kindjes. Dus dankbaar en blij ook wel dat dat niet mijn realiteit is. En, alles kan beter dus daar gaan we dan ook weer voor. 🙏 Idd lekker bij je zwemvijver bijkomen heerlijk zeg.ik ga weer in opblaas zwembad van de action neerzetten erg groot we passen er makkelijk me en 3 echt top genieten Musashi en spirit reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 15 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Musashi 🌊 Yvonne Fonny🌞
Musashi Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ja het is gek hè, hoe water en zwemmen gewoon een insta-vakantiegevoel geven. Heel leuk is dat! En cocktails die mocktails worden is ook altijd een goeie surplus en minstens even lekker. Mariposa, spirit en Kaatjemama reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Blij zijn met de kleine dingen @Musashi. Wees idd maar blij dat je niet op een flatje zit. Niet te harden met dit weer. Ben ook zo blij dat ik weg ben uit mijn flatje. Het enige wat ik daar kon doen is een klein opblaasbadje op mijn kleine balkon zetten em daar je voeten in doen. Op de bank met een mini aircootje waar je steeds water in moest doen. Nu een groot zwembad in de tuin, een hottub. Airco in de huiskamer en een zwembad op fietsafstand. Lopen zou ook nog kunnen. Vandaag dus weer met mijn kleindochtet naar het echte zwembad. Groot badlaken mee, boek mee en over een half uurtje zijn we weg. Heerlijk. Mariposa reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dat was een heerlijke dag in het zwembad. De tijd vloog om en ik voelde me weer even jong. Een grote handdoek op het grasveld. Lekker in het water met m'n kleindochter.Zelfs van de waterglijbaan geweest. Ook op mijn gemakje nog op mijn handdoek kunnen zitten om mensen te kijken. Kleindochter vermaakte zich in het water. Net thuis en mijn vriend is ineens heel lief tegen mijn kleindochter. Ik vertrouw dat nooit zo. Altijd weer angst dat hij heeft gedronken. Ik ruik niets en hij zit aan de cola, maar ben de hele dag weggeweest. Ik vergeet de vorige keer niet gauw. Is trouwens nog maar 14 dagen geleden. Ik ga maar van het beste uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden