Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10 minuten geleden zei Reacher: Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Een mooie dag, een historische dag. Maar ik weet niet nog niet precies waarom. Sinds gisteren is er ruimte in mijn hoofd bijgekomen. Een stukje rust. Zo fijn om te lezen @Reacher Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Je bent een schat @Kaatjemama. Ik las dat jij ook weer therapie gaat volgen?
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ja ik had een pauze in gelast maar vanaf woensdag gaan we weer verder. 2 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Ik Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Quinn oude gewoonte. Woensdag en vrijdag. Ik denk zeker wel dat er nog een stuk coping en ontsnapping in zat. En dat wil/ wou ik dus beter doen. Gewoon rauw kunnen dealen met mn shit. Maar na vanavond weet ik ook niet meer of ik dat wel wil en kan. Het is me wel gelukt hoor, nuchter doorstaan, daar niet van. Maar geweldig voel ik me nu niet, integendeel. Ten koste van wat dan? Het kwam In me op dat ik me niet thuis voel in m’n eigen leven.En dat ik er nog altijd alleen voor sta, ondanks alle mooie intenties en beloftes. Zielig rondje vanavond dus. Zelfmedelijden is een aanleiding, excuus en reden. Maar ik lig toch al in bed, mezelf voor te zijn en beschermen voor mijn voornemen van vandaag. Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jane
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Fijne dingen; Kaatjemama sterker en sterker zien worden hier! En nu op Paramount; call me bij your name nog eens zien, prachtige film. Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Lief En heel fijn te horen @lady jane Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Musashi je hebt het vandaag volgehouden hoewel het moeilijk was. 🩵 Musashi reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Well done vandaag @Musashi! Ik meld me hier even. Ben terug van paar intensieve dagen Berlijn. Heel leuk. Nu weer aan het werk:-) Musashi reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden