Kaatjemama Geplaatst 9 mei Rapport Geplaatst 9 mei Ja vindt ik ook wel maar misschien is het dat ik wel hoog in me stemming zit de laatste tijd makkelijker 🤷🏼♀️
Rosee Geplaatst 9 mei Rapport Geplaatst 9 mei @Marjolijnik ga dan meestal sporten, maar dat is voor jou natuurlijk geen optie. Helpt het haken wel wat? Wat mij ook helpt: er van een afstandje naar proberen te kijken. Oké je hebt trek, maar dat is niet erg, het gaat weer voorbij en je hoeft er niks mee te doen.
Rosee Geplaatst 9 mei Rapport Geplaatst 9 mei En morgen ben je vier weken alcoholvrij, dat heb je toch maar even geflikt!
Kaatjemama Geplaatst 9 mei Rapport Geplaatst 9 mei @Marjolijnmorgen 4 weken 🥳👏zo super echt knap met alles wat je meemaakt ene kwa trek neem meestal iets van chocola of koek 😨 en mij hielp in het begin ijsthee green 🤷🏼♀️waarom geen idee
bumperjim Geplaatst 10 mei Rapport Geplaatst 10 mei 9 uur geleden zei Marjolijn: Hebben jullie dat ook wel eens dat die GIERENDE trek opkomt??????? ? En wat doen jullie dan.? Echt GIGA last van. Zit nu aan de thee en kaasgevalletje Ja dat dus. Thee zetten doe ik dan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden