Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Kaatjemama een fijn familie weekend.  En volgens mij heb je je heel erg goed voorbereid.  Klinkt goed. 

Hier was vandaag iemand die mij begeleid.Dat kwam nu mooi uit. Soms ook meegaat naar lastige ziekenhuisbezoeken. Ik ben na lang weer uitgenodigd bij de anesthesioloog/ pijnpoli deze maand. Zij gaat kijken of ze dan meekan. Dat zou erg fijn zijn. 

Ik ga mijn bloemen eens een mooi plekje geven en een beetje bankhangen resp.tv kijken. Wandelen zit er nu niet in. Misschien wel wat haken of puzzelen. Dag 20 hier.  Mijn alcoholvrijheid app houdt dat bij. Leuke en ook luchtige app is dat. Onlangs is die vernieuwd.

Geplaatst
1 uur geleden zei Marjolijn:

@Kaatjemama een fijn familie weekend.  En volgens mij heb je je heel erg goed voorbereid.  Klinkt goed. 

Hier was vandaag iemand die mij begeleid.Dat kwam nu mooi uit. Soms ook meegaat naar lastige ziekenhuisbezoeken. Ik ben na lang weer uitgenodigd bij de anesthesioloog/ pijnpoli deze maand. Zij gaat kijken of ze dan meekan. Dat zou erg fijn zijn. 

Ik ga mijn bloemen eens een mooi plekje geven en een beetje bankhangen resp.tv kijken. Wandelen zit er nu niet in. Misschien wel wat haken of puzzelen. Dag 20 hier.  Mijn alcoholvrijheid app houdt dat bij. Leuke en ook luchtige app is dat. Onlangs is die vernieuwd.

Dank je doe me best wordt een pittige uitdaging  lekker snoepen 

Geplaatst
1 uur geleden zei Quinn:

Vraag het gerust, ik probeer minder cryptisch te praten. Leerproces.

Ik lees veel mee durf ook niet zo goed te vragen maar hoop dat je fijn weekend hebt 

Geplaatst

Ff een dipje. Ik laat de rommel even de rommel. De noodzakelijke huishoudelijke klussen gedaan. De bank volledig ontdaan van hondenharen. Schoongemaakt, gedweild, maar zeer verdrietig van de rotzooi die ik niet krijg opgeruimd. Rommel van jarenlang krijg ik niet opgeruimd. Mijn vriend woont al best lang in dit huis, uiteindelijk is het mijn rommel niet. Zo achterstallig alles. Het lijkt misschien alsof ik niets doe, maar ik kan zo niet verder. Vriend komt zo thuis van z'n werk, ook moe natuurlijk, dus zal mijn verdrietige bui niet zo laten tonen. Is voor hem ook niet leuk. Voel me blijkbaar nog niet helemaal thuis hier, nu het officieel is. Morgen gaat er veel weg. Veel karton en andere zooi. Nu maar het weekend inluiden. Ik zou wat vrolijks kunnen spelen en zingen op mijn keyboard. Wie weet helpt het. Het eten is al bekend. Nog kipstukjes over, dus ik ga kip/kerrie maken. Cola voor de dorst. Mijn zoon is nog even geweest met m'n jongste kleindochter die vreselijk balorig was. Lekker geknoeid met haar sinas. Geen zuurstokken meer bij de kinderboerderij. Het alternatief wat ik had gekocht was ook al niet goed. Stiekem op haar telefoontje. Dat is de nieuwe generatie kinderen. Zonder telefoon houd het leven op. Het begon vanochtend al, toen ik in de gaten had  dat de hond het leuke souvenir bijna kapot had gemaakt, wat mijn vriend gekregen had verleden week. Nu is het beschadigd. Ze heeft een mooie bench en daar zal ze toch echt ook in de ochtend in moeten. Het is een sloopdoos en blijkbaar aan het puberen. Ga de rijst maar opzetten. 

Geplaatst

IK wens iedereen een fijn weekend. Voel weinig aansluiting laatste tijd door iemand hier die ernstig tekeer op mij  ging vorige keer door mij te analyseren. Snap dat die persoon kwetsbaar is en niet stabiel is maar dan nog. Ik mag er ook zijn! Ik ben ook misbruikt als kind/tiener/baby. Maar ik ben verder en moet en ga door op mijn manier. Blijf geen slachtoffer, dat heb ik geleerd, die ander is nog niet zo ver dus kan er ook niks aan doen maar toch. Dat dus. Fijne avond allemaal. Muziek en relax.

Geplaatst

Positieve is wel leuk om te delen, goed idee trouwens! 

Mijn 8 katten reageren zeer goed/steeds beter op mijn partner die hier nu even voor een paar weken is.  Ze waren/zijn zo gehecht aan mij al die jaren maar gisteren zaten er 4 op zijn schoot na mijn werk. Zo schattig om te zien. En ze bleven gewoon zitten. Was zo blij om dat te zien, bevestiging dat het goed goed gaat. 

En een jongere nieuwe  collega schatte mij gisteren 40. Hoe lief 😊 Niet drinken en verder gaan levert veel op, dat blijkt dan wel.

Geplaatst

Nou geloof mij @Sanity, weet dat het een grapje is van jou maar dat zou hij nooit durven. Zijn mijn 8 kinderen en dat weet hij heel goed. Zijn ballen en meer gaan er af dan, Niemand komt aan ze! Hoe gaat het met jou en jouw moeder?

@spirit Je klinkt rustiger en opbouwender. Mannen soms he...............GRRRRRRRRRRRRRRR Maar toch, beetje paaien en lief zijn, komt wel goed he? Knuffel Kus X

Geplaatst

Haha oké gelukkig.
Je hoeft dus niet bang te zijn voor 8 Hongaarse stijl kleine schnitzeltjes in de koelkast.

Ach hoe het gaat?
Het gaat, moeders zegt heel stoer die longkanker interesseert mij niets.
Ik kan er niet echt een peil op trekken.

Kan het ook niet plaatsen want het is geen klager.
Ik ben inmiddels wel gewend aan het idee. 

En uiteindelijk gaan we allemaal.....

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...