Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ikke heb er al een lange dag opzitten. Regiseren, ijspegelen, bij de piercer met heel andere piercings naar buiten dan afgesproken. En au.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mijn arme kleine allergische kat haar vieze medicijnen gegeven zodat ze hopelijk minder vachtklachten krijgt. Uuuuuuurenlang in de keuken gestaan ( ze komen vanavond pizza bezorgen). Enfin.
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik zag vandaag iemand met een piercing in z’n tandvlees tussen de twee voorste tanden. Ik had al pijn in zijn plaats. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Auw is je eigen schuld. Ha. Is het nou wel of niet okay om te vragen naar die piercings? Is het opdringerig om te vragen? Ongeïnteresseerd om het niet te doen? Is de kat boos op je? Wil de kat ook piercings? Wat voor eten heb je verkloot in de keuken? Levensvragen. @Musashi het idee doet me al zeer. Reacher reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Reacher waar is de jouwe? (Gewoon benieuwd. Helemaal ok als je het niet wil zeggen)
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Quinn vind mezelf eigenlijk altijd wel een beetje heel onbeleefd en sociaal incapabel, zeker dan als ik jouw sociaal verantwoorde vragen direct daarna lees. Stom. Ja ik had ook al plaatsvervangende pijn.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb er veel 😁. Deze gaat over mijn wenkbrauw piercing. We gingen iets doen met mijn ene wenkbrauw maar uiteindelijk zijn het er twee geworden. Au was overigens een grapje want ik voel bijna nooit pijn. Waar dan ook.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Musashi: @Quinn vind mezelf eigenlijk altijd wel een beetje heel onbeleefd en sociaal incapabel, zeker dan als ik jouw sociaal verantwoorde vragen direct daarna lees. Stom. Ja ik had ook al plaatsvervangende pijn. Jij bent helemaal ok zoals je bent! Echt! Musashi en Quinn reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mijn kat wil ook piercings maar ze moet eerst weer vacht aan laten groeien. Een ding tegelijk.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb nog geen minuut in de keuken gestaan 😁 Ik loog. J krijgt pizza en eet muesli. Muesli is nu wat vroeger noodles voor me waren.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 minuten geleden zei Musashi: @Quinn vind mezelf eigenlijk altijd wel een beetje heel onbeleefd en sociaal incapabel, zeker dan als ik jouw sociaal verantwoorde vragen direct daarna lees. Stom. Ja ik had ook al plaatsvervangende pijn. Ik zat ze sociaal te formuleren om te treiteren. Eigenlijk wil ik weten waar die piercings zitten, hoe ze eruit zien, hoeveel het er zijn, waarom welke en of ik ze mag zien natuurlijk. Maar ik houd me in, ben bang voor klappen. @Reacher geef de kat een pruik. Droge muesli? Ik heb kaas. Reacher en Musashi reageerden hierop 1 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zaterdag is het hier carnaval, misschien ga ik toch eens kijken. Ook begin van de winterkermis.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Treiteren? Dat had ik helemaal niet door 🤥 De piercings zijn allemaal verschillend, zitten op allemaal verschillende plekken om heel diverse redenen. 😁 Had je zo nog niet gezien joh? Volgens mij wel. Muesli met alpro. Lekkere kaas in vegan vorm bestaat niet.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Musashi deze frisse februari dag fruitig en nuchter doorgekomen?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Treiteren? Dat had ik helemaal niet door 🤥 De piercings zijn allemaal verschillend, zitten op allemaal verschillende plekken om heel diverse redenen. 😁 Had je zo nog niet gezien joh? Volgens mij wel. Muesli met alpro. Lekkere kaas in vegan vorm bestaat niet. Mijn geheugen is dan blijkbaar stuk, want ik weet van geen piercings. Stuur maar door. En nee, dat bestaat niet. Prima reden om niet vegan te eten. Puh.
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Reacher: Lekkere kaas in vegan vorm bestaat niet. Nee, echt goor. En het meest belachelijke aan vegan kaas is het percentage eiwitten. In gewone 48+ kaas zit ongeveer 23 gram eiwit per 100 gram, in vegan kaas 0,3 gram! Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Kaas is kaas is leven. Kaas is goed, meer kaas is beter. U bent welkom om te zeggen "Q, shut the fuck up ouwe stuiterbal."
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 11 minuten geleden zei Etty: Nee, echt goor. En het meest belachelijke aan vegan kaas is het percentage eiwitten. In gewone 48+ kaas zit ongeveer 23 gram eiwit per 100 gram, in vegan kaas 0,3 gram! Precies, en de structuur lijkt vaak op plastic.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 10 minuten geleden zei Quinn: Kaas is kaas is leven. Kaas is goed, meer kaas is beter. U bent welkom om te zeggen "Q, shut the fuck up ouwe stuiterbal." Q, volgens mij stuiter je niemand in de weg.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Okay. Want ik zie mezelf overal op reageren en meningen spuien. Dude, relax. Reacher en Musashi reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Stuitert voort lieve stuiterbal, ik ga eten
stroumfke Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden ik ben vandaag 2 weken nuchter de eerste 3 dagen waren zeer moeilijk sinsdien elke dag een beetje beter
Quinn Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Fuck, zat op de verkeerde dag. Nou ja, ik zou gaan douchen. Veertien dagen al @stroumfke dat is heel wat. Mooi dat het goed gaat.
stroumfke Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Fuck, zat op de verkeerde dag. Nou ja, ik zou gaan douchen. Veertien dagen al @stroumfke dat is heel wat. Mooi dat het goed gaat. de dagen vliegen voorbij...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden