hub02 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Ik ken het forum al. Dankzij de hulp hier ben ik heel lang geleden gestopt met alcohol. Ik ben zo’n jaar of 15 kurkdroog geweest. Ik ben weer begonnen met drinken (wat natuurlijk binnen enkele weken grenzenloos zuipen werd) toen ik ervan uitging dat ik niet lang meer te gaan had. Ik ga daar nog steeds van uit. Ik weet niet of ik de “martelgang” nog kan opbrengen om te stoppen met verdoven. Maar ik heb de keuze om in een roes dood te gaan of misschien nog wat nuchtere tijd te krijgen, zoals die, waarvan ik in mijn “droge periode” intens van kon genieten. Ik zal nog een keer een oprechte poging doen. bumperjim reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden dubbel gemotiveerd dus nu @hub02 nu je weet wat je had ik wens je alle moed, kracht en oogsten
hub02 Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden @Quinn Ja, dat was precies het woord dat ik in gedachten had, toen opeens alles anders voor me werd. @lady jane Ik weet echt niet of het nog eens lukt om me bij elkaar te rapen. Maar ik zal er mijn best voor doen. Misschien komen de dingen die ik ooit mooi vond nog wel terug. (Ha, ik lijk wel zo'n diepzinnige dichter) Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Spock! Wat krijgen we nu 🙁 Lukt het momenteel wel om gestopt te blijven?
hub02 Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) 25 minuten geleden zei Reacher: Spock! Wat krijgen we nu 🙁 Lukt het momenteel wel om gestopt te blijven? Och lieverd, ik krijg het vandaag niet klaar om ook maar een enkele raket op de Klingons af te vuren. Ondanks dat ze dit meteen verdienen, doe ik vanaf morgen een poging om me teweer te stellen. Je bent een schat, en vergeet onze date in 2307 niet. Lukt dus vandaag niet, wil ik daarmee zeggen, op zijn Vulcans. 19 uur geleden bewerkt door hub02
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ah. Schade beperken dan toch Hub, morgen beter.
hub02 Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 7 minuten geleden zei Reacher: Ah. Schade beperken dan toch Hub, morgen beter. Spock zei nooit "ik weet het niet". Hij zei "not enough data". Heb morgen niks in huis, dus vanaf morgen doe ik een poging.
hub02 Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 5 minuten geleden zei Quinn: Morgen samen doen dan? Zal me grote moeite kosten, maar ik doe een poging. Dankjewel voor je steun. Zal het wel nodig hebben.
Quinn Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ik de jouwe ook, alle steun is welkom.
hub02 Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden Zojuist zei Quinn: Ik de jouwe ook, alle steun is welkom. Ja, aan mijn steun heb je wat. Toen ik stopte wist ik het allemaal wel. Dikke adviezen aan anderen, ik blaaskaak. Heb er niet veel van terecht gebracht, denk ik.
Quinn Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Je weet toch, those who can't, teach. Of wil je echt een wedstrijdje doen wie de grootste bek heeft?
hub02 Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 13 minuten geleden zei Quinn: Je weet toch, those who can't, teach. Of wil je echt een wedstrijdje doen wie de grootste bek heeft? Ondanks dat ik het financieel best goed had, was ik een zuiplap. Altijd geweest. Ik zei, destijds, toen ik wilde stoppen "ik doe maar een poging". Dat scheen 15 jaar te lukken, maar in tijd van niks was ik weer dezelfde als vroeger. Als iemand iets van mij kan leren, dan is het hoe het niet moet. Als je me wil steunen, dan vind ik dat heel lief van jou. Zal het nodig hebben, om te beginnen, vooral morgen, ik heb niks meer in huis.
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Met mijn beperkte middelen ga ik m'n best doen.
hub02 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Met mijn beperkte middelen ga ik m'n best doen. Ik zie ernorm op tegen morgen. Dankjewel!! Ik zal mijn best doen.
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Top, ik ook. Niks beter dan twee keer best. hub02 en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Morgen @hub02 doe je mee dagpact vandaag? Tea, Earl Grey, hot. Niks mis met cross overs.
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Lief dat je aan me gedacht hebt. Thee is niet zo mijn ding. Maar ik zal proberen mijn naam erbij te zetten. Kijken of dat lukt. Lukt dus niet. Dadelijk lijkt dat ding meer op een kruiswoordpuzzel, dus dat laten we maar even. 2 uur geleden bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Niet te vaak lief zeggen, slecht voor m'n reputatie. Zet je er met liefde bij als je wilt. Kut, zeg ik het zelf ook. Koffie?
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 21 minuten geleden zei Quinn: Niet te vaak lief zeggen, slecht voor m'n reputatie. Zet je er met liefde bij als je wilt. Kut, zeg ik het zelf ook. Koffie? Dan zet me er maar bij. Met liefde, en koffie. Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden