Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hè @stroumfke toch, balen van het weekend. Vandaag weer een nieuwe dag. Kom je bij het dagpact? Dat maakt vandaag misschien iets gemakkelijker.
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zojuist zei Quinn: Hè @stroumfke toch, balen van het weekend. Vandaag weer een nieuwe dag. Kom je bij het dagpact? Dat maakt vandaag misschien iets gemakkelijker. ik heb mij al op het dagpact gezet ja spijtig van het weekend maar ik geef niet op Quinn reageerde hierop 1
Pinkman Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 11 minuten geleden zei stroumfke: ik heb in het weekend terug gedronken ik ben vertrouwd met de slogan vandaag drink ik niet ik ben momenteel thuis ik heb een ontsteking aan beide benen door het drinken waardoor ik minder mobiel ben ik ga wel naar de fysio en doe mijn oefeningen thuis maar zolang ik regelmatig drink kan da ni genezen vorige week was ik 5 dagen nuchter en in het weekend ben ik hervallen Mijn vragen komen vanuit interesse en niet om je te veroordelen. 5 dagen nuchter is toch hartstikke goed . Een uitglijder kan erbij horen je bent er eerlijk over dat is mooi.
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zojuist zei Pinkman: Mijn vragen komen vanuit interesse en niet om je te veroordelen. 5 dagen nuchter is toch hartstikke goed . Een uitglijder kan erbij horen je bent er eerlijk over dat is mooi. Zojuist zei Pinkman: Mijn vragen komen vanuit interesse en niet om je te veroordelen. 5 dagen nuchter is toch hartstikke goed . Een uitglijder kan erbij horen je bent er eerlijk over dat is mooi. je veroordeelt mij niet ik zit al 3 maand vast in de cirkel even drinken even nuchter even drinken even nuchter ik sta op de wachtlijst voor een korte opname maar het probleem is dat ze de kamers voor een crisisopname aan het renoveren zijn ze hebben mij gezegd dat ik de eerstvolgende maand geen opname moet verwachten en ook van donderdag tot volgende week donderdag zijn ze van wacht dit wil zeggen dat de collocaties voor gaan plus ik sta op de 7de plaats op de wachtlijst ik verwacht de eerste 2 maanden geen opname we zullen het ambulant moeten doen
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: maar als er op psychisch gebied problemen zijn dan is er nul komma nul empathie. Deze problemen zijn te groot om op te lossen met een paar regeltjes geschreven op de plee. Mindful wandelen helpt niet tegen borderline. Nul komma nul, dat is selectief lezen. Er wordt (ook) best veel meegeleefd. Mindful wandelen kan helpen bij tobben. Stroumfke je schrijft veel over dezelfde problemen. Wil je wat minder enkel in je binnenwereld leven dan kan een goed experiment zijn om, als je buiten bent, naar de vogels te luisteren. Of te kijken welke bloemen of bloesem je om je heen ziet. Soms lukt dat een moment. Focussen op je zintuigen. Dat kan wat verlichting geven, hoe klein ook. Nee dat lost geen problemen op. Het kan wel de moeite waard zijn om het eens uit te proberen.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 minuten geleden zei Lonster1: Nul komma nul, dat is selectief lezen. Er wordt (ook) best veel meegeleefd. Mindful wandelen kan helpen bij tobben. Stroumfke je schrijft veel over dezelfde problemen. Wil je wat minder enkel in je binnenwereld leven dan kan een goed experiment zijn om, als je buiten bent, naar de vogels te luisteren. Of te kijken welke bloemen of bloesem je om je heen ziet. Soms lukt dat een moment. Focussen op je zintuigen. Dat kan wat verlichting geven, hoe klein ook. Nee dat lost geen problemen op. Het kan wel de moeite waard zijn om het eens uit te proberen. ik neem elke keer dat ik ga wandelen een foto van iets dat ik mooi vind bv en da stuur ik door naar een vriend door hem leer ik oog te hebben voor kleine dingen is dit mindfull wandelen
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 8 minuten geleden zei Lonster1: Nul komma nul, dat is selectief lezen. Er wordt (ook) best veel meegeleefd. Mindful wandelen kan helpen bij tobben. Stroumfke je schrijft veel over dezelfde problemen. Wil je wat minder enkel in je binnenwereld leven dan kan een goed experiment zijn om, als je buiten bent, naar de vogels te luisteren. Of te kijken welke bloemen of bloesem je om je heen ziet. Soms lukt dat een moment. Focussen op je zintuigen. Dat kan wat verlichting geven, hoe klein ook. Nee dat lost geen problemen op. Het kan wel de moeite waard zijn om het eens uit te proberen. ik kan nu door die ontstekingen maar 20 min wandelen zodra het beter is met mijn benen ga ik naar het stadspark beetje in de natuur zitten het lost inderdaad niks op maar het doet mij wel goed Zojuist zei Lonster1: Zeker. Ah, dus je doet het al. ja dankzij mijn vriend die doet mij ook anders denken stabieler denken
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ben dat ook gaan doen toen ik overspannen was. Meer oog hebben voor de kleine dingen kan je helpen wat anders te denken inderdaad. Fijn dat die vriend daarbij helpt.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: Ik vind het treurig hoe iemand met overduidelijk immense problemen hier voortdurend behandeld wordt. "wil je eigenlijk wel vooruit", ik vind het nogal een insinuatie. Als je hier kanker hebt dan word je respectvol behandeld maar als er op psychisch gebied problemen zijn dan is er nul komma nul empathie. Deze problemen zijn te groot om op te lossen met een paar regeltjes geschreven op de plee. Mindful wandelen helpt niet tegen borderline. Een Hello Kitty pleister helpt niet tegen slokdarmkanker. Een trap onder je gat kan iemand als Sanity misschien helpen (en dan nog 😜) maar niet stroumfke. Mensen met borderline zijn hardstikke kwetsbaar, je hebt er geen idee van. Een groot deel ervan stapt voortijdig uit het leven. Terecht dat dit een keer vermeld wordt, wel een beetje spijtig dat je dit soms zelf uit het oog verliest bij @renaldo61 (ASS), maar dit is niet bedoelt om een steen te werpen. @stroumfke: met die renovatie die aan de gang is in Tienen en het vooruitzicht dat het nog makkelijk twee maanden kan duren alvorens er plaats is voor jou, verbaasd het mij des te meer dat je psychiater je niet doorverwijst naar de crisis afdeling van Gasthuisberg (ook omdat je blijft spreken over een korte opname en het ginds nooit langer is dan een week alvorens ze je doorsturen). Ben je zeker dat je dit nog wel twee maanden kunt volhouden en is het dan wel zo verstandig om ondertussen ook te beginnen met vrijwilligerswerk?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden