stroumfke Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Ik kan mijn onderliggende problemen hoogstens onder een vorm van controleren houden. Ik denk dat je @lady jane nog steeds niet goed begrijpt. Antabuse krijg ik zeker niet meer. Ik vecht nog met andere verslavingen, maar alchohol was redelijk simpel, gewoon die eerste niet meer drinken. Maar je moet daar de wil toe hebben en dat is wat sommige hier niet lezen. Volgens mij gaat een korte opname uiteindelijk ook niets veranderen. de opname die er nu opstaat gaat over 2 dingen 1 het couperen van drinken niet drinken drinken niet drinken 2 uitrusten want ik ben erg moe van de voorbije 3 maand zo te vechten tegen de alcohol wat begrijp ik dan niet van lady jane
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Ik schreef aan Stroumfke @renaldo61 maar had over het woordje je gelezen dus helemaal verkeerd gelezen, sorry! 2 uur geleden bewerkt door lady jane
Senna34 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dit is zeker een goede stap. Is er een wachttijd bij jullie, en hoe ziet de tussen periode er uit. Ben je nog gestopt? En wat zijn gellullekes?
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei Senna34: Dit is zeker een goede stap. Is er een wachttijd bij jullie, en hoe ziet de tussen periode er uit. Ben je nog gestopt? En wat zijn gellullekes? ik sta op de 7de plaats maar de crisisbedjes da gaat altijd goed vooruit ondertussen doe ik rustig verder in de voormiddag mijn ontmoetingscentrum in de namiddag en de avond tv kijken forum en rusten ik ben terug nuchter sinds maandag gelullekes zijn pilletjes
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden ik sta op de wachtlijst voor een korte opname en heb het hier toch moeilijk mee maar zoals het de voorbije 3 maand geweest is drinken niet drinken drinken niet drinken zo kan het ook ni verder ik ga binnen om deze vicieuze cirkel te doorbreken en op mijn plooi te komen
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik ben zo moe van het vallen opstaan vallen opstaan mijne sponsor zegt dat dit een half jaar tot een jaar kan duren hij is 21 jaar nuchter dus hij weet wel waar hij over spreekt meestal ga ik een uurtje naar mijn ontmoetingscentrum kom dan naar huis en trek mijn bedje in hopelijk betert dit door mijn opname
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden De opname kan een keerpunt te goede zijn, maar verwacht niet dat moeheid en andere klachten meteen verdwijnen. Volhouden, vooral niet opnieuw alcohol gaan drinken en in goed overleg blijven met je behandelaars lijkt me belangrijk. Op den duur zal je dan met grote tevredenheid naar deze periode kunnen terugkijken en heel blij zijn dat je doorgezet hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden