stroumfke Geplaatst gisteren om 12:03 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 12:03 vandaag 17 dagen nuchter ik mag echt niet meer hervallen de fysieke gevolgen zijn te groot mijn lichaam kan het drinken niet meer aan
lady jane Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden 11 uur geleden zei stroumfke: vandaag 17 dagen nuchter ik mag echt niet meer hervallen en toch van het jaarpact af?
stroumfke Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden ik heb gisteren gedronken ik had zon craving en ik kreeg niemand ni vast aan de telefoon maar ik moet leren geen fles te kopen ook als ik niemand vast krijg op de telefoon ik heb 1 fles gedronken geen 3 maar da ga ik mogen uitzweten op fysiek gebied heb er veel spijt van vandaag mij terug herpakken
stroumfke Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden ik had echt het gevoel toen ik nuchter was yes nu gaat het mij lukken 16 dagen heb ik het volgehouden
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Je leek zo vastberaden. Nu weer gewoon op de 0 Stroumfke dan blijft het bij een uitglijder en wordt het geen terugval. Maak er maar geen drama van, die 16 dagen zijn niet weg maar vormen een basis, dat je het kunt!
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @stroumfke ik zag je gisteren op verschillende tijden wel hier op het forum. Als je nou zoiets hebt en niemand neemt de telefoon op, bel dan naar de vaste lijn op de dagdraad. Toets 1: ik wil drinken, help mij dat niet te doen. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: ik had echt het gevoel toen ik nuchter was yes nu gaat het mij lukken Het gaat je ook lukken Stroumfke, als je weer opstaat nadat je gestruikeld bent dan komt het goed. Zet 'm op vandaag!
karin123 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @stroumfke vandaag weer droog! Geen vrouw overboord.🌻
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 uur geleden zei lady jane: Je leek zo vastberaden. Nu weer gewoon op de 0 Stroumfke dan blijft het bij een uitglijder en wordt het geen terugval. Maak er maar geen drama van, die 16 dagen zijn niet weg maar vormen een basis, dat je het kunt! ja ik weet begot niet waarom ik gisteren gedronken heb normaal kan ik een link leggen maar nu niet
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: @stroumfke ik zag je gisteren op verschillende tijden wel hier op het forum. Als je nou zoiets hebt en niemand neemt de telefoon op, bel dan naar de vaste lijn op de dagdraad. Toets 1: ik wil drinken, help mij dat niet te doen. ik wist niet da je kon bellen da zal ik doen dank je
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 uur geleden zei Yana: Het gaat je ook lukken Stroumfke, als je weer opstaat nadat je gestruikeld bent dan komt het goed. Zet 'm op vandaag! ja ik herpak mij terug ik moet blijven vechten mijn benen hebben het weer mogen uitzweten
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 minuut geleden zei stroumfke: ik wist niet da je kon bellen da zal ik doen dank je O shit nee, ik bedoelde het niet letterlijk. Ik bedoelde, ga naar de dagdraad van vandaag, zet daar neer dat je hier en nu hulp wilt, gewoon op jouw manier, maar hoe duidelijker, hoe beter, en dan komt er zeker weten iemand met je kletsen en afleiden en helpen in de dagdraad. Op het forum. Typend.
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei karin123: @stroumfke vandaag weer droog! Geen vrouw overboord.🌻 dank u karin123  6 minuten geleden zei Quinn: O shit nee, ik bedoelde het niet letterlijk. Ik bedoelde, ga naar de dagdraad van vandaag, zet daar neer dat je hier en nu hulp wilt, gewoon op jouw manier, maar hoe duidelijker, hoe beter, en dan komt er zeker weten iemand met je kletsen en afleiden en helpen in de dagdraad. Op het forum. Typend. ah zo ok
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei karin123: @stroumfke vandaag weer droog! Geen vrouw overboord.🌻 inderdaad
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden ik ga nooit af geraken van mijn alcoholverslaving het is een gevecht voor het leven nuchter blijven vraagt zoveel waakzaamheid ik weet niet of ik dit mijn hele leven kan volhouden
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden zo maak je het te groot Stroumfke, houd het klein, dat is behapbaar dag per dag en later wordt het makkelijker. Bij mij is het gevecht al jaren weg er blijft alleen maar oogsten over en ik stopte pas toen ik 55 was dus in theorie lig jij al vóór Niet dat het een wedstrijd is hoor maar heb vertrouwen ook jij kunt dit stap voor stap blijf in het hier en nu!
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 19 uur geleden zei lady jane: en toch van het jaarpact af? ik denk it af gewoon het jaarpqct
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden wat schrijf je nu precies? Toen ik bovenstaande vraag stelde had je nog niet gemeld dat je dronk. Drink je nu ook nog? ik denk it af gewoon het jaarpct  is voor mij abacadabra nl
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Op 5-2-2026 om 18:33 zei lady jane: Misschien is het goed om via je huisarts te laten onderzoeken of je dit niet al hebt. 52 is te jong voor al die klachten die je opnoemt. En ja, een bittere pil even, maar juist een hele goede stok achter de deur om definitief te stoppen. Want zolang jij denkt dat je nog wel keuze hebt is de kans op een terugval levengroot. Nu heb je extra motivatie om te gaan werken aan herstel waar dat nog mogelijk is, fysiek zowel als psychisch. Â morgen naar de huisdr hopelijk dan wat antwoorden
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 9 minuten geleden zei lady jane: wat schrijf je nu precies? Toen ik bovenstaande vraag stelde had je nog niet gemeld dat je dronk. Drink je nu ook nog? ik denk it af gewoon het jaarpct  is voor mij abacadabra nl nu niet meer drinken
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Op 5-2-2026 om 20:52 zei renaldo61: Waarom zou je terug alchohol gaan willen gebruiken? ik ga mij terug herpakken
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden bel je sponsor Stroumfke je redt dit nu niet alleen
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei lady jane: bel je sponsor Stroumfke je redt dit nu niet alleen ik heb hem deze voormiddag gebeld lady jane reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik denk dat @stroumfkehaar medicijnen heeft ingenomen, toch?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden