Spirit Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 29 minuten geleden zei Rosee: Ik had het hem allang laten uitzoeken met zijn tapijttegels. Maar goed wat je ook gaat doen, sterkte Een schop onder z'n hol heeftie nodig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Senna34 en karin123 reageerden hierop 1 1
Spirit Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden O by the way, @Stormy69 gunt zich de tijd niet om hier actief aanwezig te zijn. Jammer. Hij kan uiteraard wel meelezen. Meestal doet hij dit niet. Ik kan het hem wel laten lezen.
Senna34 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 6 minuten geleden zei Spirit: Een schop onder z'n hol heeftie nodig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. *proest* Maar het klopt
Smaragdie Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Je kunt iemand niet dwingen geen alcoholist meer te zijn. Zo werkt dat helaas niet. Zou zelfs kunnen aanzetten tot meer drinken. Zo gaat dat niet werken denk ik. Dan heb je je antwoord al. bumperjim reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen allen , ik als echte Brabantse voel me een beetje aangesproken! Net alsof Brabanders achterlopen op de rest van Nederland, kwats 🤨
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: @Spirit Soms slaap ik 😁 Goeiemorgen iedereen. Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 Hola!!🌞💃
Lonster1 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Francoise dat lijkt me niet nodig, tapijttegels en dronken achter het stuur is niet iets typisch Brabants, toch. Spirit reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik zag gisteren een filmpje voorbijkomen van muffins, gemaakt van bananen, eieren, pindakaas en bosvruchten. Zonder meel. Lekker, ik ga dat nu maken. Alleen zonder de bosvruchten. Misschien wat havermout toevoegen. Het is koud, ik kijk er naar uit dat de temperaturen weer boven de 5 graden worden komende dagen. Gisterenavond door de ijzige regen gefietst en vanavond sneeuw. Brr, zou liever thuis blijven. Rosee en Lika reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dat lijkt een beetje op de muffins die ik wel maak. Ik doe idd banaan, ei en havermout. Pindakaas is een leuke toevoeging.
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 6 uur geleden zei Smaragdie: Je kunt iemand niet dwingen geen alcoholist meer te zijn. Zo werkt dat helaas niet. Zou zelfs kunnen aanzetten tot meer drinken. Zo gaat dat niet werken denk ik. Dan heb je je antwoord al. Gll
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik blijk gewoon niet lekker te zijn. Vanochtend fruitontbijt op die over de datum was. Eet dat anders nooit. Kwam er ook meteen weer uit. Reden te meer om deze dag maar weer gewoon voorbij te laten gaan zonder moetdingen.
Adri03 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Nou, dat is vrij onwaarschijnlijk hoor @Spirit. Volgens het voedingscentrum kun je een fruitontbijt nog best tot een week na de THT-datum eten, en als het niet goed meer is ruik en proef je dat (want zurig), zitten er klonten in en staat de verpakking bol, dus dat had je echt wel gemerkt. Zoek het voor de verandering eens niet buiten jezelf, maar in jezelf. 5 uur geleden bewerkt door Adri03
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Adri03: Nou, dat is vrij onwaarschijnlijk hoor @Spirit. Volgens het voedingscentrum kun je een fruitontbijt nog best tot een week na de THT-datum eten, en als het niet goed meer is ruik en proef je dat (want zurig), zitten er klonten in en staat de verpakking bol, dus dat had je echt wel gemerkt. Zoek het voor de verandering eens niet buiten jezelf, maar in jezelf. Ik ben gewoon niet lekker. Nee, kwam daar niet door. Gewoon verkeerd gevallen, omdat ik even terug was geweest naar bed. Echter niet geslapen. Nu dus vanaf 2 uur vannacht al op. Dan zou je toch slaap moeten hebben, zou je zeggen. Een ontiegelijke huilbui gehad. Was blijkbaar nodig. Nu gewoon moe, maar geen slaap en geen trek in eten.
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Volgens mij heb je gewoon even een knuffel nodig @Spirit. Bij deze!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden