Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik zag gisteren een filmpje voorbijkomen van muffins, gemaakt van bananen, eieren, pindakaas en bosvruchten. Zonder meel. Lekker, ik ga dat nu maken. Alleen zonder de bosvruchten. Misschien wat havermout toevoegen. 

Het is koud, ik kijk er naar uit dat de temperaturen weer boven de 5 graden worden komende dagen. Gisterenavond door de ijzige regen gefietst en vanavond sneeuw. Brr, zou liever thuis blijven.

Geplaatst
6 uur geleden zei Smaragdie:

Je kunt iemand niet dwingen geen alcoholist meer te zijn. Zo werkt dat helaas niet. Zou zelfs kunnen aanzetten tot meer drinken. Zo gaat dat niet werken denk ik. Dan heb je je antwoord al.

Gll

Geplaatst

Ik blijk gewoon niet lekker te zijn. Vanochtend fruitontbijt op die over de datum was. Eet dat anders nooit. Kwam er ook meteen weer uit. Reden te meer om deze dag maar weer gewoon voorbij te laten gaan zonder moetdingen.

Geplaatst (bewerkt)

Nou, dat is vrij onwaarschijnlijk hoor @Spirit. Volgens het voedingscentrum kun je een fruitontbijt nog best tot een week na de THT-datum eten, en als het niet goed meer is ruik en proef je dat (want zurig), zitten er klonten in en staat de verpakking bol, dus dat had je echt wel gemerkt. Zoek het voor de verandering eens niet buiten jezelf, maar in jezelf.

bewerkt door Adri03
Geplaatst
2 uur geleden zei Adri03:

Nou, dat is vrij onwaarschijnlijk hoor @Spirit. Volgens het voedingscentrum kun je een fruitontbijt nog best tot een week na de THT-datum eten, en als het niet goed meer is ruik en proef je dat (want zurig), zitten er klonten in en staat de verpakking bol, dus dat had je echt wel gemerkt. Zoek het voor de verandering eens niet buiten jezelf, maar in jezelf.

Ik ben gewoon niet lekker. Nee, kwam daar niet door. Gewoon verkeerd gevallen, omdat ik even terug was geweest naar bed. Echter niet geslapen. Nu dus vanaf 2 uur vannacht al op. Dan zou je toch slaap moeten hebben, zou je zeggen. Een ontiegelijke huilbui gehad. Was blijkbaar nodig. Nu gewoon moe, maar geen slaap en geen trek in eten.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...