Spirit Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 29 minuten geleden zei Rosee: Ik had het hem allang laten uitzoeken met zijn tapijttegels. Maar goed wat je ook gaat doen, sterkte Een schop onder z'n hol heeftie nodig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. karin123 en Senna34 reageerden hierop 1 1
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden O by the way, @Stormy69 gunt zich de tijd niet om hier actief aanwezig te zijn. Jammer. Hij kan uiteraard wel meelezen. Meestal doet hij dit niet. Ik kan het hem wel laten lezen.
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 6 minuten geleden zei Spirit: Een schop onder z'n hol heeftie nodig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. *proest* Maar het klopt
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Je kunt iemand niet dwingen geen alcoholist meer te zijn. Zo werkt dat helaas niet. Zou zelfs kunnen aanzetten tot meer drinken. Zo gaat dat niet werken denk ik. Dan heb je je antwoord al. bumperjim reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen allen , ik als echte Brabantse voel me een beetje aangesproken! Net alsof Brabanders achterlopen op de rest van Nederland, kwats 🤨
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: @Spirit Soms slaap ik 😁 Goeiemorgen iedereen. Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 Hola!!🌞💃
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Francoise dat lijkt me niet nodig, tapijttegels en dronken achter het stuur is niet iets typisch Brabants, toch.
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik zag gisteren een filmpje voorbijkomen van muffins, gemaakt van bananen, eieren, pindakaas en bosvruchten. Zonder meel. Lekker, ik ga dat nu maken. Alleen zonder de bosvruchten. Misschien wat havermout toevoegen. Het is koud, ik kijk er naar uit dat de temperaturen weer boven de 5 graden worden komende dagen. Gisterenavond door de ijzige regen gefietst en vanavond sneeuw. Brr, zou liever thuis blijven. Rosee reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden