Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 uur geleden zei Adri03: Al zou je gelijk hebben over dat IQ, het is Spirit vooralsnog wel gelukt een flinke tijd van de drank af te blijven en jou niet. Tja, wie is dan eigenlijk de slimste? En ik durf weer te fietsen @Adri03. Jippie, naar het zwembad en de winkels in het andere dorp. Even de brug over en je zit er al!
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 8 uur geleden zei Sanity: @Spirit gezien jouw toch wel lage verstandelijke vemogens. is er een verschil tussen een rijverbod en een invordering van een rijbewijs. Hoop dat je begrijpelijk kunt lezen (heb daar niet zo'n hoge verwachtingen van....). Maar goed daar komt ie: Een rijverbod krijg je als je staande wordt gehouden en teveel gezopen hebt. Dan mag je zelfs ook niet meer op een fiets rijden voor de duur dat je dat rijverbod hebt en ja ook op een fiets kun je onder invloed een rijverbod krijgen. Bij inname van het rijbewijs mag je geen gemotoriseerde voertuigen meer besturen waar je een rijbewijs voor nodig hebt. Beiden is mij overigens nooit overkomen. Heel simpel omdat hoe bezopen ik ook ben ik gewoon een taxi neem. Dat is toch niet zo moelilijk Ach in jouw geval en met jouw iq zou ik lopen al onverantwoord vinden. Maar ja begrijpend lezen en ook nog eens de wet kennen is toch echt een ondoenlijk iets . Tadaa slaap lekker. Dom schepsel. @yep @bumperjim ik zou aftaaien hier maar een tenenkrommend relaas van een mens met het iq van een baviaan (geloof dat alleen Bonnie Sint Claire wat lager zat) kon ik helaas niet aan mij voorbij laten gaan. Jaja ik krijg of weer de kudde over mij heen of wordt standaard genegeerd. Slaap lekker in de kudde waar @Spud ook al veelzeggend iets over gezegd heeft..... Dit citeer ik ook nog maar even. Hoppa!
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 uur geleden zei Adri03: Al zou je gelijk hebben over dat IQ, het is Spirit vooralsnog wel gelukt een flinke tijd van de drank af te blijven en jou niet. Tja, wie is dan eigenlijk de slimste? En ik durf weer te fietsen @Adri03. Jippie, naar het zwembad en de winkels in het andere dorp. Even de brug over en je zit er al!
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Gerapporteerd. Wel jammer dat ik zo'n laag IQ heb maar je slaat de plank volledig mis. Waarschijnlijk schrijf je onder invloed. Ik weet uit ervaring dat mensen dan onredelijk worden, maar dat is nog geen excuus om met zoveel modder te gooien. Met de plank misslaan bedoel ik dat jij met je hoge IQ denkt dat je niet mag fietsen, na invordering van een rijbewijs. Woon je soms ook in België? In andere landen kunnen regels nog wel eens afwijken. Wat @renaldo61 schreef zou zo maar kunnen, want die man woont daar. Een fiets is niet gemotoriseerd, dus mag je daar gewoon op rijden. Jij niet met je dronken harses. Jij zit gewoon met je dronken harses hier de boel te vergallen. Over begrijpend lezen gesproken: lees eerst eens de forumregels. Daar staat o.a. in dat het verboden is om in beschonken toestand hier te schrijven. Zeer spoedig zal jou ban een feit zijn. Ach, onder een andere naam kan je hier altijd weer terug komen, want wie ben je eigenlijk? 2 uur geleden bewerkt door Spirit
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat ik ook heel fijn zou vinden, de groene S weg. Zeer verwarrend. @Sanity, Bonny, bonny bonny kom je buiten spelen De fles van Jan Boezeroen schiet me ineens te binnen. Speel en zing ik zo weg. Zet hem morgen op mijn youtube kanaal geheel aan jou opgedragen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden