Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Bij het lezen van de vorige reacties: je hebt ze weer goed rond je duim Flavke. En ik meen het als ik zeg dat ik een slaapplaats voor jou heb.
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) @Mormel Walgelijk van je .Daar laat ik het bij. Zij gaat haar huisdier niet alleen laten/willen alleen laten. Dus jouw smerige voorstel stelt geen kloten voor als je ze al hebt of had. Daarom haat ik bepaalde bezopen dronken hetero mannen. Niks aan sorry. Door zo een zogenaamde hetero zoals jij ben ik ooit verkracht als tiener. Daarom walg ik van jouw beschrijving. 2 uur geleden bewerkt door Smaragdie
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 15 minuten geleden zei Smaragdie: @Mormel Walgelijk van je .Daar laat ik het bij. Zij gaat haar huisdier niet alleen laten/willen alleen laten. Dus jouw smerige voorstel stelt geen kloten voor als je ze al hebt of had. Daarom haat ik bepaalde bezopen dronken hetero mannen. Niks aan sorry. Door zo een zogenaamde hetero zoals jij ben ik ooit verkracht als tiener. Daarom walg ik van jouw beschrijving. Bedankt, want dat is net wat ik wou teweegbrengen. Ik schrijf lieve Smaragdie, en als dit zoveel teweeg brengt bij jou, dan schrijf ik goed. (Walg maar van mij, uiteindelijk zul je beseffen wat ik bedoel) 2 uur geleden bewerkt door Mormel
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Geen dank! Ga nou maar aankomende dingen regelen voor jouw moeder. @flavieke Sorry voor dit, heb zijn zaad al opgevangen. Stonk naar knoflook heel vies. Succes! Moeps en Mormel reageerden hierop 2
Moeps Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik heb het heel kinderachtig gerapporteerd, gewoon omdat ik het vervelend om te lezen en vooral onnozel vind en om in de bewoordingen van de moderators te blijven : zeker niet helpend. 1 uur geleden bewerkt door Moeps lady jane en Mormel reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden hier nog een @Moeps dit kan echt niet garfield076 reageerde hierop 1
herman0167 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) zonde van mijn tijd om mij over zo iemand te gaan opwinden, dus maar weer weg gehaald die tekst, mormel zuipt zich wel dood is ook prima 1 uur geleden bewerkt door herman0167 Mormel reageerde hierop 1
herman0167 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) . 1 uur geleden bewerkt door herman0167
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 20 minuten geleden zei herman0167: zonde van mijn tijd om mij over zo iemand te gaan opwinden, dus maar weer weg gehaald die tekst, mormel zuipt zich wel dood is ook prima Prachtig. Krijg ik geen cadeaubon voor elke persoon die zich afmeldt door mij?
herman0167 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden een percentage van de mensen die willen stoppen met drinken zullen dat doel niet halen en er aan onderdoor gaan, ik denk dat mormel ook tot die categorie behoort
karin123 Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden @Mormel wie en wat jij allemaal wil penetreren interesseert mij niet.🙃 @flavieke kan alleen bij iemand in huis die niet drinkt, is dus geen optie.
bumperjim Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Dat was nou echt volkomen onnodig. Als je iemand wil ontmoedigen die hier in alle eerlijkheid met haar problemen komt, dan is dit inderdaad het meest effektief. Gvd als het zo simpel was om te stoppen was er geen forum nodig. Als het simpel was was je zelf ook gestopt, Mormel, maar probeer je het überhaupt nog? @flavieke 💪🏻
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden