Kohtje Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Hier hebben we 's avonds tijdens het avondeten (voor de tv met bord op een schoottafeltje) altijd een aflevering van een Netflixserie op staan. Series die ik nu nog even boven kan halen waren 'Six Feet Under' (met 'Dexter' als begrafenisondernemen), Anne with an E, de hele Downton Abbey, Dept. Q, 'Thursday, en nog zo wat.. Je snapt wel dat, met 1 aflevering per avond, dat het verre staat van bingen. Het gebeurt wel eens dat we aan een nieuwe serie beginnen en er dan na twee afleveringen achterkomen dat we deze al eens gezien hebben... alsof er niet genoeg te kiezen valt..😁
Gekko Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Wij hebben gister run away uitgekeken van harlan coben. Met een glas wijn dat dan weer wel 🙄 dus ik val bij deze van dry januari af...
Emmy Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Zo vanuit de woonkamer kan ik wel genieten van het winterweer. Maar moet er vanmiddag nog uit met de hond. Die vindt het al snel klaar. Beetje lui aangelegd, dus benieuwd hoe lang we het vol gaan houden. Eerst binnen maar eens aan de poets. Gisteren niet gedaan, omdat ik een serie aan het bingen was 😇 Vond ik wel verdiend na een erg drukke week. Hierboven al genoemd, maar Oogappels is idd een erg mooie serie. Kan je terugkijken via NPOplus. En verder kijk ik alles wat los en vast zit op Netflix. Net hoe mijn stemming is. Gewone tv wordt hier bijna niet meer gekeken…
Marij Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Ik verheug me enorm op de week Canarische eilanden binnenkort! Heerlijk met een vriendin weg van hier rapilos reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Nee, series bingen kan ik me niets bij voorstellen .Vind films vaak al te lang om naar te kijken. Wat ik wel heel leuk vind is B&B winter vol liefde. Daar ga ik echt voor zitten Hoewel ik zelfs dat al lang vind duren (1.5) uur. Ach ja, zo heeft ieder zijn ding he
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Musashi: Goeie morgen, Thee nog steeds in het gesloten zakje. Ik werd eerst overvallen door faalangst en daarna was het te laat om nog groene thee te drinken. Ben dus maar bij mijn classics gebleven. 😇 Als een serie te veel seizoenen heeft, haakt mijn man af. Dat vind ik erg lastig en daarom kijken we meestal mini-series. Fargo is een uitzondering want elk seizoen staat op zich zelf. Vind ik een echte aanrader. Nu zijn we The beast in me ah kijken, ook heel goed. White Lotus heb ik dit jaar op het vliegtuig gekeken en smaakt naar meer maar die kan ik hier nergens vinden? Jammer want was ook echt geweldig. Heb je adolescence al gezien? American horror story heeft ook wel enkele leuke seizoenen. This is us (Disney +) heeft ook veel seizoenen en was absoluut niks voor mijn man dus dat heb ik alleen gekeken en kon ik lekker meejanken onder een dekentje met al dat familiedrama/ trauma. Ik kan bijna geen film meer uitkijken maar wat series bingen, daar blijf ik wonderwel voor wakker. Zou verslaving hier iets mee te maken hebben? White Lotus zit op HBO geloof ik of anders kan je op Apple tv ook heel veel zien maar dat moet je per keer betalen. Adolescence was goed idd. Onze all-time favourite op Netflix is How to get away with murder, daar moet je wel goed je kop bij hebben om alle vooruit- en terugverwijzingen op te pikken, echt pittig en een enorm tempo. Breaking bad hebben we geprobeerd maar vonden we erg traag. Black mirror is ook top. 18 uur geleden bewerkt door bumperjim
Adri03 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 3 uur geleden zei MaryArt: @Adri03 Gooi jij dan eens een bezem in het hoenderhok!😆 Dat heb ik vroeger best wel een paar keer gedaan, maar ook ik heb het afgeleerd (hoop ik ) vanwege de altijd vervelende nasleep... karin123 en Spirit reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 1 minuut geleden zei Adri03: Dat heb ik vroeger best wel een paar keer gedaan, maar ook ik heb het afgeleerd (hoop ik ) vanwege de altijd vervelende nasleep... Dan zijn ze allemaal van de leg... Adri03 reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 3 uur geleden zei MaryArt: @Adri03 Gooi jij dan eens een bezem in het hoenderhok!😆 Yess. Het forum is wel saai en braaf tegenwoordig.
Spirit Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei MaryArt: @Adri03 18 uur geleden bewerkt door Spirit Dubbel
Spirit Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Hier eigenlijk vandaag kommer en kwel. Vannacht wakker gelegen van een raar opgeblazen gevoel in mijn maag. Verrot uit bed gekomen. Mijn lievelingsbeker, waar mijn naam op staat en eigenlijk een souvenier was, kapot gevallen. Was dus al in tranen vanochtend. Straks word m'n kleindochter weer opgehaald. Die kinderen van tegenwoordig hebben alleen maar ook voor een beeldschermpje, waar ze een of ander oneindig spel aan het doen is. Gisteren kwam ik met ouderwetse spelletjes aan. Ooit eens gekocht op een rommelmarkt. Valkuil, wie is het, electro, mens erger je niet. Ik dacht dat ze dat wel leuk zou vinden. Nee hoor Oma, saaaaai. Ben blij dat ik de tijd nog heb meegemaakt, dat er echt spelletjes werden gespeeld. Pffff, hoop er voor de rest van de dag er voor ons nog wat van te maken. Mijn vriend is ook wat van streek door mijn huilbui van vanochtend. Dan ben ik even ontroostbaar.
Lonster1 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Wat een vervelend begin van de dag Spirit, hopelijk wordt het nog beter inderdaad. En anders maar even een off dag. Ik kijk momenteel naar een serie die zich afspeelt in de jaren 30. Vermaak was de radio, kruiswoord en simpele maar leuke creatieve spelletjes buiten voor de kinderen. Dat zag ik ook wel met de sneeuw, dat kinderen hele bouwwerken aan het maken waren. Ik vond Breaking Bad een goede serie, maar de spin off Better call Saul vond ik helemaal geweldig. Ik heb geen Netflix meer, maar met NPO plus en crimezenders op de tv mis ik dat eigenlijk ook niet zo.
Spirit Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Als m'n kleindochter is opgehaald, rijden we even naar het bos. Hond mee en frisse lucht inademen. Ga niet de hele binnen zitten balen. Eropuit! karin123 reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden @Adri03 Ja dat kan ik me nog wel herinneren, daarom vroeg ik het ook aan jou!😆 @Lonster1 Better call Saul heb ik ook gezien. Ook goed idd. En ik vind het trage van beide series ( Breaking Bad) juist prettig maar dat zal de leeftijd wel zijn denk ik.
Moeps Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: Onze all-time favourite op Netflix is How to get away with murder O ja inderdaad, hier ook een absolute favoriet! Doet me denken aan Blacklist, al gezien?
bumperjim Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 1 uur geleden zei Moeps: O ja inderdaad, hier ook een absolute favoriet! Doet me denken aan Blacklist, al gezien? Nee, zal eens kijken, merci!
bumperjim Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) 6 uur geleden zei Francoise: Squid game Heeft de Stier al gezien en Alice in Borderland ook, iets soortgelijks maar dan Japans. Dit soort series kijken we altijd samen. Kijk ik alleen dat zijn het dingen waar de Stier niks aan vindt, The Office, South Park, Ricky Gervais... Ricky Gervais After Life, prachtig 🥰 14 uur geleden bewerkt door bumperjim karin123 reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Bedankt voor alle kijktips. We zijn er nu aan toe om ze eens te bekijken. Het is geen bos geworden. Mijn zoon was er pas half 6. Heb wel nog even mijn ronde kunnen maken met de hond. Het pad was goed te doen om 3 uur vanmiddag. Al met al een dag met een lach en traan. Morgen lekker zondag!!! O, het gaat breaking bad worden nu. 8 uur geleden bewerkt door Spirit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden