renaldo61 Geplaatst gisteren om 04:10 Rapport Geplaatst gisteren om 04:10 Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61 Fonny reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst gisteren om 04:11 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 04:11 Het gaat een rustige dag worden voor mij.
MaryArt Geplaatst gisteren om 05:11 Rapport Geplaatst gisteren om 05:11 Goeiemorgen allemaal, @renaldo61 Vind je het fijn om een rustige dag te hebben of juist niet.. Hier ook een rustige dag. Het enige wat ik "moet" is vanmiddag naar de sportschool.
renaldo61 Geplaatst gisteren om 05:17 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:17 5 minuten geleden zei MaryArt: Vind je het fijn om een rustige dag te hebben of juist niet.. Ik vind mijn dag geslaagd als ik "veel" "persoonlijke" gesprekken heb. MaryArt en Fonny reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst gisteren om 06:15 Rapport Geplaatst gisteren om 06:15 Goedenmorgen. Weer lekker op tijd eruit, want het gaat een beetje een spannende dag voor mij worden. 14 dagen geleden al mijn spaarcentjes in een goede accordeon gelegd. De accordeon op zich is mooi van geluid, maar is gewoon te lomp voor mij. Te groot, te zwaar. Nu kunnen we hem ruilen voor een ander compacter model. Hoop zo, dat hij mij lekker ligt. Het is ook nier naast de deur, dus we gaan op tijd rijden straks. Wish my luck. Ik ga nu naar de arrenslee. Fonny, karin123 en MaryArt reageerden hierop 3
flavieke Geplaatst gisteren om 07:19 Rapport Geplaatst gisteren om 07:19 2 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt 🎅 flavieke
Fonny Geplaatst gisteren om 08:19 Rapport Geplaatst gisteren om 08:19 1 uur geleden zei flavieke: flavieke Fonny🎄
renaldo61 Geplaatst gisteren om 09:20 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:20 Blijkbaar zijn er weer enkele van het dagpact afgevallen? Dagpact: renaldo61 MaryArt 🎅 flavieke Fonny🎄 Zo is het lijstje weer volledig
Mariposa Geplaatst gisteren om 10:42 Rapport Geplaatst gisteren om 10:42 Goedemorgen allemaal ☀️! 'Vier de dagen zoals ze komen want er komen dagen die je niet kunt vieren' Heerlijk weekend al hier. Alvast bedanken wat we allemaal gaan maken voor het kerstdiner. Fijne vrijdag allemaal!
renaldo61 Geplaatst gisteren om 12:08 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 12:08 Er waren blijkbaar nog voorgerechten over van het kerstfeest gisteren. Dus ik heb nog zalm gegeten.
renaldo61 Geplaatst gisteren om 14:28 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 14:28 Ik heb de plaatselijke necropolis gaan bezichtigen. Begraafplaats van gesneuvelden van WO I. Later als ik terug thuis geraak plaats ik wel een foto Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst gisteren om 15:02 Rapport Geplaatst gisteren om 15:02 Sprietje is geslaagd. Ik voel me de Koning ter rijk. Precies de juiste maat voor mij. Ben van plan, als het eenmaal zover is, dat ik in Brabant ben, flink de boer ermee opgaat. Die speel ik er zo uit. Wat leuke acts erbij kan je wel aan mij overlaten. Mijn artistieke ik, kom weer tevoorschijn . Lika, Mariposa en Bob reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst gisteren om 16:45 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:45 Flinke wandeling. Foto van de Necropolis lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden