flavieke Geplaatst gisteren om 13:32 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 13:32 ik heb craving maar ik ga niet drinken in het verleden ging het de 2de dag beter dan de 1ste dag maar nu dus ni ik ga niet drinken misschien kan ik de opname nog vermijden ik wil niet binnen gaan ik wil mijn katertje weer geen hele week alleen laten ik redeneer dat als ik ambulant nuchter kan worden en blijven ik gn opname nodig heb wat denken jullie
renaldo61 Geplaatst gisteren om 14:59 Rapport Geplaatst gisteren om 14:59 Ik dacht dat je nieuwe opname al geregeld was? Ik wilde Femke ook niet alleen laten, maar de psychiater liet me geen enkele keus.
flavieke Geplaatst gisteren om 15:26 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 15:26 26 minuten geleden zei renaldo61: Ik dacht dat je nieuwe opname al geregeld was? Ik wilde Femke ook niet alleen laten, maar de psychiater liet me geen enkele keus. de opname is geregeld en ik zal gaan zie er alleen tegenop
flavieke Geplaatst gisteren om 15:28 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 15:28 ik ben nr de winkel geweest was van plan om wijn te gaan halen maar heb het niet gedaan heb 2 kleine chipskes gekocht nu veilig thuis en nuchter
flavieke Geplaatst gisteren om 15:56 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 15:56 heb de nm nuchter kunnen doormaken even een moeilijk moment toen ik nr de winkel ging stap 3 de avond ik ga nu rustig tv kijken tot straks Francoise reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst gisteren om 18:51 Rapport Geplaatst gisteren om 18:51 Goedzo flavieke , vandaag drink ik niet!! Zet desnoods een kookwekker als de craving je overvalt !
Mariposa Geplaatst gisteren om 18:58 Rapport Geplaatst gisteren om 18:58 Kookwekker? Leg even uit... Ik ga over een paar dagen stoppen en kan nog genoeg trucjes gebruiken 🙂
Warreboel Geplaatst gisteren om 21:14 Rapport Geplaatst gisteren om 21:14 2 uur geleden zei Francoise: Goedzo flavieke , vandaag drink ik niet!! Zet desnoods een kookwekker als de craving je overvalt ! Ja da kookwekkertje daar ben ik wel benieuwd nr hoe gebruik je da bij craving?
flavieke Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden ik heb vanavond toch gedronken zal de opname toch nodig hebben mijn excuses lady jane reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden hoe lang duurt craving en hoe lang duurt goesting iemand heeft mij gezegd dat craving 15 min duurt maar goesting kan een hele dag duren
flavieke Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden ik ben zo kwaad op mezelf ik was zo goed bezig soms denk ik dat ik nooit meer nuchter geraak maar die gedachte is van korte duur de opname zal mij helpen ik wil ni gaan maar het gaat mij goed doen ik wil niet meer drinken mijn lichaam verdraagt het ni meer ik heb eerst een halve fles gedronken en dan ben ik moeten stoppen dan wa gerust op mijn bedje en daarna de 2de helft vd fles dat heb ik nog niet voorgehad
renaldo61 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 32 minuten geleden zei flavieke: ik ben zo kwaad op mezelf ik was zo goed bezig soms denk ik dat ik nooit meer nuchter geraak maar die gedachte is van korte duur de opname zal mij helpen ik wil ni gaan maar het gaat mij goed doen ik wil niet meer drinken mijn lichaam verdraagt het ni meer ik heb eerst een halve fles gedronken en dan ben ik moeten stoppen dan wa gerust op mijn bedje en daarna de 2de helft vd fles dat heb ik nog niet voorgehad Ik herken hier een zaak in, dat is steeds meer alchohol nodig te hebben. Ik plaatst dit niet om je te pesten, maar ik raad je ten zeerste minstens een consultatie aan met mijn psychiater. Ze heeft minstens een levend bewijs van een succesverhaal, mij. Ik was een hopeloos geval, iemand die nooit zijn alcoholverslaving ging kunnen. controleren. karin123 reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Heeft @flavieke geslapen? ja toch wel wel vroeg wakker
flavieke Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden goedemorgen allemaal een nieuwe dag een nieuw begin mijn dokteres is teug te bereiken en mijne sponsor is terug van vakantie dwz dat ik terug kan bellen als het fout dreigt te lopen
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 1 uur geleden zei flavieke: dwz dat ik terug kan bellen als het fout dreigt te lopen En dreigt het ook vandaag fout te lopen?
flavieke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: En dreigt het ook vandaag fout te lopen? nee ik ga het weer ni laten fout lopen heb net met mijne sponsor gebeld en heb een NA meeting online gevolgd Rudo reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 minuut geleden zei karin123: Je kunt het @flavieke! 👍 dank je karin123 jij hebt meer vertrouwen in mij dan ik in mezelf maar da betert wel door de opname
karin123 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dan heb ik wel vertrouwen voor twee!😄 De eerste NIET nemen.🍀
Rudo Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 11 uur geleden zei flavieke: ik ben zo kwaad op mezelf ik was zo goed bezig soms denk ik dat ik nooit meer nuchter geraak maar die gedachte is van korte duur de opname zal mij helpen ik wil ni gaan maar het gaat mij goed doen ik wil niet meer drinken mijn lichaam verdraagt het ni meer ik heb eerst een halve fles gedronken en dan ben ik moeten stoppen dan wa gerust op mijn bedje en daarna de 2de helft vd fles dat heb ik nog niet voorgehad Hoi beste Flavieke. bedankt dat je ons hier op de hoogter houdt. Ik was gisteren ook net zo boos op mezelf toen ik weer een flesje Wodka achterover tikte. Gisteren kunnen we niet terugdraaien. Morgen kunnen we nog steeds wel beinvloeden. Als ik 2 of 3 flessen had afgelopen tijd, MOESTEn die gewoon op. En nadien walgen we van onszelf? Inclusief angst, depressie etc. Hou je ons op de hoogte van de opname? Vandaag is weer mijn eerste dag zonder drank. Morgen de tweede. Doe je mee? Als ik mezelf recht in de spiegel zou aankijken, dan kies ik er steeds voor om drank te halen. Mijn eigen keuze. Niemand dwingt me. Enkel ik doe het zelf. Maar is het de beloning waard? Als ik er voor zou kiezen om het niet te kopen, brengt dat waarschijnlijk meer geluk of minder ongeluk. Op die gedachtes probeer ik te gaan hinken en hoop dat jij je ook snel wat beter voelt.
flavieke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Rudo: Hoi beste Flavieke. bedankt dat je ons hier op de hoogter houdt. Ik was gisteren ook net zo boos op mezelf toen ik weer een flesje Wodka achterover tikte. Gisteren kunnen we niet terugdraaien. Morgen kunnen we nog steeds wel beinvloeden. Als ik 2 of 3 flessen had afgelopen tijd, MOESTEn die gewoon op. En nadien walgen we van onszelf? Inclusief angst, depressie etc. Hou je ons op de hoogte van de opname? Vandaag is weer mijn eerste dag zonder drank. Morgen de tweede. Doe je mee? Als ik mezelf recht in de spiegel zou aankijken, dan kies ik er steeds voor om drank te halen. Mijn eigen keuze. Niemand dwingt me. Enkel ik doe het zelf. Maar is het de beloning waard? Als ik er voor zou kiezen om het niet te kopen, brengt dat waarschijnlijk meer geluk of minder ongeluk. Op die gedachtes probeer ik te gaan hinken en hoop dat jij je ook snel wat beter voelt. ik doe met je mee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden