MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: MaryArt 🎅 Goeiemorgen allemaal!
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: MaryArt 🎅 renaldo61 Goeiemorgen allemaal!
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Vandaag komt een van mijn twee begeleidsters van Hestia voor een huisbezoek en gesprek. Best wel zenuwachtig om. Nog twee uur tot de afspraak. Ik had tijdens mijn verjaardag een mail naar de leiding gestuurd waar ik verdere gesprekken met de andere begeleidster als onmogelijk beschouw. Waar ik nog geen enkele reactie op gekregen heb. Ik heb die begeleidster ook geblokkeerd, ze kan me niet langer bellen of mailen.
Spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Wat raar dat je daar geen reactie op heb gehad. Zoiets moeten ze toch serieus nemen. Ken jij de begeleidster die straks komt @renaldo61?
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 8 minuten geleden zei Spirit: Wat raar dat je daar geen reactie op heb gehad. Zoiets moeten ze toch serieus nemen. Ken jij de begeleidster die straks komt @renaldo61? Jawel. Ik ken haar van na mijn laatste opname. Rond de tijd dat ik Femke liet inslapen. De andere ken ik van in 2019 of 2020. Iemand van het CAW Centrum Algemeen Welzijnswerk kwam naar mij voor haar. Daar kreeg ik na een tijd een blindelings vertrouwen in. In die van Hestia had ik nooit veel vertrouwen. Die van het CAW. kan ik wel niet meer spreken.
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Succes met het gesprek straks @renaldo61. Waar ben je zenuwachtig over?
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen frummers, Redelijk goed geslapen, we kunnen er weer een dagje tegenaan. Ben er al op uit geweest met de hond, straks een ochtendje vrijwilligerswerk doen. Tussendoor even naar huis en kijken hoe het Kees vergaat en zijn medicatie geven. Ik hoop dat je een goed gesprek zult hebben met de dame vanmorgen @renaldo61. Goed, eerst dat bakje maar even nu. Fonny reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei renaldo61: @Spirit over het gesprek Ach, als ze er eenmaal is, verloopt zo'n gesprek vanzelf. Wat ga je eten vandaag?
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 minuut geleden zei Spirit: Ach, als ze er eenmaal is, verloopt zo'n gesprek vanzelf. Wat ga je eten vandaag? Deze ochtend had ik spiegelei met volkorenbrood. Deze middag weet ik niet.
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: MaryArt 🎅 renaldo61 Yvonne Spirit
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 minuut geleden zei renaldo61: Deze ochtend had ik spiegelei met volkorenbrood. Deze middag weet ik niet. Dat klinkt al als een stevig ontbijt. Ik heb zelf ook nog geen idee. Jawel, ineens schiet het me te binnen, rundergehakt uit de vriezer halen. Dat kan nog van alles worden.
Marij Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen, wat een heerlijke nacht was het hier. En ..alweer met koffie op bed aan het opstaan! Weer een werkdag vanuit thuis, met morgen weer een deadline dus heerlijk om even ongezien aan de slag te kunnen. FIjne dag! Spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen allemaal, Ben er vroeg bij vanochtend. Vannacht twee keer eruit geweest want hondje was aan de diarree Laatste keer om 6 uur en ben er toen maar meteen uit gebleven Gisteren heeft ze twee pilletjes gehad om te ontwormen, dus misschien komt het daarvan Vanochtend kip voor haar gekookt met rijst en wortel. Dat is lekker licht en werkt altijd Ja,ja je hebt er een kind bij hoor 😊 Moet straks even weg, maar partner komt oppassen dus kan hij haar ook nog een keer uitlaten Je hebt het maar druk met Kees, @Yvonne Maar ja, voor je lief heb je alles over toch 😉 @renaldo61 Succes met het gesprek, komt vast en zeker goed !
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen allemaal ☀️! 'Na regen komt zonneschijn' (alsjeblieft, we kunnen wel wat zon gebruiken). @Marij Jij zat toch op de arrenslee? 🤪
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden goeiemooiemorgen frummers (nog niet helemaal wakker)
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei Spirit: Dagpact: MaryArt 🎅 renaldo61 Yvonne Spirit Fonny🎄
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Moeilijk maar goed gesprek gehad. Gisteren een maatpak laten aanmeten.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 31 minuten geleden zei renaldo61: Deze middag had ik spaghetti Dat plan heb ik voor vanavond. Vandaar het rundergehakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden