Marij Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 2 uur geleden zei Yvonne: Het gaat de goede kant op met Kees, ik verwacht dat hij snel naar huis mag nu en dan kan hij hier lekker verder opknappen met hulp van de thuiszorg nog even. … De zon moeten we er zelf maar weer bij denken ben ik bang... Dat klinkt gelukkig wel positief, fijn! Ik heb dankzij doortastend voorzitten van een overleg net, zowaar 30min. tijd nu voor een kop thee op de bank met buiten een strakblauwe lucht en zon! (zuiden van zuid limburg)
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 3 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Even mijn koppie hier om de hoek steken. Alles bijlezen lukt niet nu even, komt wel weer. Het gaat de goede kant op met Kees, ik verwacht dat hij snel naar huis mag nu en dan kan hij hier lekker verder opknappen met hulp van de thuiszorg nog even. Ik zet even een bakje neer en wens jullie een mooie dag. De zon moeten we er zelf maar weer bij denken ben ik bang... 💕💕
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen @LoukePetouke en andere kom je mee op het dagpact? Dat is een voornemen om vandaag niet te drinken. Dagpact: MaryArt 🎅 renaldo61 Fonny🌞 Zo heb je ook het jaar- en weekpact.
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Hier nog steeds ruzie, maar dat is OK, het is net als onweer. Af en toe moet het gewoon en aan het eind was alles altijd mijn schuld 🤣 Dat was een beetje passief-agressief, bj.... 🤔 12 uur geleden bewerkt door bumperjim
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ik dacht morgen bezoek te krijgen van mijn begeleiding. Maar ze is weer eens ziek. Die wordt om de haverklap ziek. Geen nood, ik wou haar toch niet spreken. Ik had vandaag stoofvlees met aardappeltjes.
LoukePetouke Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) 6 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen @LoukePetouke en andere kom je mee op het dagpact? Dat is een voornemen om vandaag niet te drinken. Dagpact: MaryArt 🎅 renaldo61 Zo heb je ook het jaar- en weekpact. Ok ik zal vanaf morgen op het dagpact sturen 10 uur geleden bewerkt door LoukePetouke
LoukePetouke Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Toch spijtig da je je begeleidster nt kan zien mijn ervaring is da je toch altijd iets haalt
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 44 minuten geleden zei LoukePetouke: Toch spijtig da je je begeleidster nt kan zien mijn ervaring is da je toch altijd iets haalt Dat begrijp ik niet goed.
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Ik dacht morgen bezoek te krijgen van mijn begeleiding. Maar ze is weer eens ziek. Die wordt om de haverklap ziek. Geen nood, ik wou haar toch niet spreken. Ik had vandaag stoofvlees met aardappeltjes. Heb ook eens zo'n thuisbegeleidster gehad. Altijd ziek of onderweg. Heb er weinig aan gehad. Kan je geen andere krijgen, waar je wel een click mee hebt?
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 6 minuten geleden zei Spirit: Heb ook eens zo'n thuisbegeleidster gehad. Altijd ziek of onderweg. Heb er weinig aan gehad. Kan je geen andere krijgen, waar je wel een click mee hebt? Ik heb er twee, ze komen om de beurt op huisbezoek. Aan de andere heb ik wel wat. Ik had al aan haar leidinggevende gevraagd om iemand anders. Maar dan willen ze steeds in gesprek gaan en dat wil ik niet. Ik verlies dat toch. Ik ben gisteren ook te weten gekomen dat ze mee verantwoordelijk was voor mijn zeer lange opname. Eigenlijk heeft daar mijn eigen eerlijkheid me de das om gedaan. Als ik niet verteld had dat ik bijna een ongeluk had in mijn appartement dan had niemand het geweten. Voor mijn eerlijkheid werd ik zeer hard gestraft. Zij zien dat natuurlijk niet als een straf, maar ik kan niet anders.
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Tsja, af en toe slaan ook de hulpverleners de plank wel eens mis. Het zijn uiteindelijk ook maar mensen. Niet netjes van mij, maar ik heb de buurvrouw even uitgehoord over het drankgebruik van mijn vriend. Zij heeft mij in vertrouwen het een en ander verteld en dat was heftig om te horen. Het was erg. Heel erg.Ik denk dat ik zijn redding ben geweest. Heb een keer uit nijd wat volle bierflesjes op de erf gedonderd. Rinkeldekinkel. Kapot. Ook de hele plaats stond vol met lege kratten. Toen hij van de drank af was, hebben we ze ingeleverd. Mooi zakcentje aan over gehouden. Zo blij dat hij ook niet meer drinkt. Wat was dat een ellendige tijd. Nu weet ik hoe het voelt, om machteloos te zijn. karin123 en lady jane reageerden hierop 2
LoukePetouke Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 6 uur geleden zei Fonny: hoe werkt het dagpact juist post ik dit gewoon hier
Sanity Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Ach..... Beste Moderator, Nu je daar toch over begint. ik krijg eerst strafpunten terwijl iemand mij vertelt dat hij mijn tandjes wel even recht gaat zetten. Dat is een persoon waar ik overigens totaal geen moeite mee heb en die uitspraak ook niet! Vervolgens verwijder je berichten. Als ik dan navraag bij deze persoon of hij ook 'strafpunten' heeft gekregen blijkt dit niet zo te zijn..... Ach ja, als je dan vervolgens valt over het woordje shit wat op het forum echt meer dan 100 keer in het Nederlands vertaald voorkomt (en het letterlijke woord shit meer dan 1000 keer) dan vind ik jullie censuur wat overdreven ja! EDIT: bedoel te zeggen een woordje wat begint met sh en eindigt op een t met een i ertussen....... 5 uur geleden bewerkt door Sanity
Senna34 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hoort dit niet via pb? anyway, hoe is het afgelopen met het katje wat je een mandje geboden hebt in je schuur en eten gaf
Sanity Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 19 minuten geleden zei Senna34: Hoort dit niet via pb? anyway, hoe is het afgelopen met het katje wat je een mandje geboden hebt in je schuur en eten gaf Was/is kopie van PB aan moderetter. Ach voor wat het waard was maar vond het gewoon een beetje triest. Katje heb ik niet meer gezien maar weet inmiddels dat 100 meter verderop iemand een hok gebouwd heeft met daarin kattenmandjes voor zwerfkatten en ze ook eten geeft. Kennelijk vond ie het eten daar lekkerder. Ook mijn buurvrouw maakt er een sport van om zielige poesjes (inclusief die van mij) eten te geven dus overleven gaat ie het sowieso. Ondertussen laat ik de schuurdeur gewoon openstaan. Maar denk dat ie op booking.com gewoon betere reviews gelezen heeft op dat adres 100 meter verderop. Vloerverwarming, welness met sauna etc. terwijl ik natuurlijk maar een basic B&B ben🤣 5 uur geleden bewerkt door Sanity Senna34 reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei LoukePetouke: hoe werkt het dagpact juist post ik dit gewoon hier Ja? De eerste schrijft dagpact met daaronder haar of zijn naam. De volgende kopieert en plakt en plaats dan zijn of haar naam en zo verder.
Marij Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hoi! Wat een goede dag gehad! Door een goede voorbereiding gingen alle overleggen prima, steeds wat tijd over tussendoor zodat het zelfs ontspannen voelde. Om 16:15u kon ik richting sportclub en nu hele avond voor me. Zit wel al een half uur te proberen de Jumbo-klantenservice per app te bereiken, er zat flink stuk scherp plastic in een stateschnitzel wat ik graag wil melden. Voor wie nog moet eten; smakelijk 🙂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden