bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nou speel maar met je popje dan 😁 Pfff kilo utrecht tango de werkdag vandaag, nog een paar van deze en dan neem ik ontslag, word ik wel schaapherder of zo lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden kwalitatief uitermate teleurstellend voor je Jimbo bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Ruzie hier tussen de homo sapiens Grappig om te zien hoe ze dan van de ene drug naar de andere manoeuvreren. Het wijfje had de hele middag aan Netflix liggen zuigen, het mannetje wordt daar niet goed van. Wijfje loopt dan naar buiten en gaat aan de sigaret. Mannetje gaat van de weeromstuit aan het bier. Aarzelt vervolgens tussen facebook en instagram. Kiest vervolgens voor het ADB forum, hoe ironisch 😁 Wat een miserabel leven. Misschien tijd om het nu eindelijk helemaal om te gooien. Wel even goed nadenken nu wat/wie het badwater is en wie het kind.
bumperjim Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist De canis familiaris ligt erbij en denkt, het zal mijn tijd wel duren maar ik wil wel dineren graag...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden