renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen.  Dagpact: renaldo61
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 17 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Â
Marij Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen! Heerlijk, vrijdag. Een dag waarop ik meestal vanuit thuis werk en met kop koffie in bed even rustiger opsta. Fijne dag!
Mariposa Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Goedemorgen! Hier ook nog lekker in mijn warme bedje. Vandaag een rustiger dagje, heerlijk! Fijne dag mensen!Â
Yvonne Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Goedemorgen frummers, Het is eindelijk dan licht geworden... nou ja, licht... grijs... Ik ben er al op uit geweest met de hond, de kattekoppen hebben hun ochtenhapje op en liggen alweer te slapen, vandaag de boel weekendklaar maken, we hebben weer een druk weekend voor de boeg. Maar eerst een bakje
Yvonne Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden