renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Gisteren had ik geen warm eten. Vandaag had ik een kalkoensnede, puree en veel champignons.
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 5 uur geleden zei Smaragdie: Goedemorgen, Nachtdienst gehad zo slapen. Ook echt alles of niets dan bij jou @Mormel? Van geen naar 4 afspraken lijkt mij wel heel veel dan en logisch dat je daar tegenop ziet met alle gevolgen waarschijnlijk van dien dan weer. Misschien beperken tot 1 afspraak of hooguit 2? En dan de meest voor jou belangrijke afspraak nakomen. Of 1 belangrijke afspraak en 1 leuke als die er ook is? Rustig aan jongen. Fijne dag allen. Ik zou wel willen dat ik afspraken kon schrappen maar twee ervan zijn bij behandelaren en de derde bij de begeleiding naar werk, kan het echt niet maken om deze af te zeggen. Vierde afspraak zal allicht met mijn moeder zijn (sinds gisteren al drie gemiste oproepen) die kennelijk een belangrijke mededeling heeft waarvoor ze mij en mijn broer in levende lijven wilt zien; dus haar moet ik nog terug bellen. En zoals gebruikelijk weer compleet in de stress.
Smaragdie Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @Mariposa Kun jij niet dansen/losgaan zonder drank? Sterkte met de kater en idd een plan maken, mij helpt/hielp dat wel. @MormelSnap dat je sommige afspraken niet kunt afzeggen natuurlijk. Maar lijkt mij dat het ook afspraken zijn waarin mensen jou willen/moete/kunnen helpen, daarin kun je toch ook aangeven dat het jou teveel gaat worden? Daar is die hulp ook voor lijkt mij. Grens aangeven. En wb jouw moeder. Je was eerder heel duidelijk over haar....Al kan dat veranderen deels natuurlijk. Heb je haar al gebeld? Misschien is het wel heel wat anders wat ze wil zeggen/afspreken? Snap wel dat dit allemaal energiezuigend is.
Smaragdie Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Lekker vast geslapen aan 1 stuk door. Heerlijk is dat. Nog 3 nachten te gaan. Voel mij altijd heerlijk in balans als ik in de structuur van het werk zit. Ben dan veel productiever. Vrije dagen na veel werken blijven voor mij heel erg moeilijk terwijl ik wel die rust en ontspanning natuurlijk nodig heb. Dat is en blijft nog wel een ding voor mij. Voel mij dan leeg en doelloos soms. Ook heel veel gevoeliger dan ik al ben😑 Zo al het voorwerk voor het eten gedaan. Varkenshaasje met een ham/kaas sausje, veldsla met zelfgemaakte dressing van yoghurt, sjalot, munt, basalmico azijn, pijnboompitten, limoensap, munt, mosterd en gekookt eitje erdoor heen. Wat gebakken krieltjes met kerrie uit de oven. Fijne avond allemaal. Spirit reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Oeh, daar krijg ik honger van! Wij eten soep .. en de gebakken cake staat klaar voor vanavond bij Heel Holland Bakt Spirit en Mariposa reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 6 uur geleden zei Marij: Gatver, wat vind ik ‘zuipen’ een naar woord Dat is het ook, maar gezellig een drankje doen kun je het niet meer noemen als het zo hard gaat
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei Smaragdie: Kun jij niet dansen/losgaan zonder drank? Sterkte met de kater en idd een plan maken, mij helpt/hielp dat wel. Jazeker lukt me dat. Maar dan krijg je aangeboden en na de eerste is de rem stuk.
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) @Mormel , kan het zijn dat je hooggevoelig bent? Das idd wel een dingetje, daar moet je serieus mee om leren gaan. Sterkte met de aankomende week! 5 uur geleden bewerkt door Mariposa
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Smaragdie Ik ken dat gevoel ja, verplicht niets doen, pffff lastig hoor. Misschien eens lekker een goed boek erbij pakken, daar kun je helemaal in verdwalen en dan is het zo een paar uur verder. Of een andere hobby natuurlijk.... Succes!
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is allemaal reuze meegevallen en het was heel gezellig. Wel vermoeiend. Al die mensen, de zaal was best vol. Had daar gelukkig niets mee te maken, het waren bezoekers, die met entreekaartjes binnen kwamen. Mijn muziek is het niet zo, maar ach, het was een leuke ervaring en weer nieuwe mensen leren kennen. Natuurlijk niets gedronken. Vriend ook niet. Bij de Chinees was het ook gezellig en heerlijk gegeten. We waren met 6 personen. Eigenlijk was er niemand die alcohol dronk. Goed gezelschap dus. Nu moe, maar trots op ons!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden