garfield076 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Kom je me anders gezelschap houden op het jaarpact? Ik bungel daar zo zielig alleen onderaan. 😄 kers reageerde hierop 1
kers Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Op 8-12-2025 om 15:55 zei garfield076: Kom je me anders gezelschap houden op het jaarpact? Ik bungel daar zo zielig alleen onderaan. 😄 Done! Ik heb jouw plek onderaan overgenomen 😅🤣 lady jane en garfield076 reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nog steeds goed bezig @kers kers reageerde hierop 1
kers Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden 23 minuten geleden zei renaldo61: Nog steeds goed bezig @kers Thanks @renaldo61
kers Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Alweer halverwege de week en onderweg naar dag 50 zonder alcohol. Komende maandag is het zover. Denk dat de laatste keer dat ik 50 dagen nuchter was ergens rond mijn 12e - 13e geweest moet zijn. Ik merk dat ik toeleef naar dit soort momenten. Komende vrijdag een kleine uitdaging; een nachtje naar een optreden van Stephan Bodzin (dj en maker van deep house/techno) zojuist mijn vrienden maar even op de hoogte gebracht dat ik niets geks ga doen. Vroeger ging dat gepaard met een pilletje, de laatste jaren weinig weggeweest op een enkel keer na. Toen niet gedronken of iets gebruikt. Ook deze keer wordt het een nuchtere avond. Zal wel even wennen zijn om zo lang door te gaan, het begint rond 22u en duurt tot 5u in de ochtend. Daar zie ik eigenlijk het meeste tegenop. Hoe ga ik dit volhouden? De afgelopen weken ging mijn lampje voor 22.30 uur uit. Dus mocht iemand een paar kilo extra uithoudingsvermogen in de aanbieding hebben 🤣🤣🤣 Eerst nog even 2 dagen aan de slag! Ik laat wel weer even weten hoe het gegaan is deze vrijdag op zaterdag.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik probeer ook nu uit te houden. Wel niet meer om alchohol, niet dat ik die strijd al helemaal gewonnen heb maar het staat niet meer op de voorgrond. Ik vecht wel met een verslavingsverplaatsing. Ik had vandaag een zeer goed en lang gesprek met mijn psychiater en ik ben zeker dat we pook dit samen gaan overwinnen. Ik sta met het vechten daartegen op dag 0.Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden