MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @renaldo61 En een hometrainer in een hoekje van de kamer zodat je tv kan kijken doet ook wonderen! 2 x 15 minuten per dag is al genoeg om een aardige conditie op te bouwen en je valt er zeer zeker van af! En ik weet niet waarom het jouw afgeraden is om fruit te eten maar het is altijd beter dan chocolade of koek en snoep! Er zit natuurlijk ook suiker in fruit maar lang zoveel niet dan in snoep enz. Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 15 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 minuten geleden 2 uur geleden zei MaryArt: @renaldo61 En een hometrainer in een hoekje van de kamer zodat je tv kan kijken doet ook wonderen! 2 x 15 minuten per dag is al genoeg om een aardige conditie op te bouwen en je valt er zeer zeker van af! En ik weet niet waarom het jouw afgeraden is om fruit te eten maar het is altijd beter dan chocolade of koek en snoep! Er zit natuurlijk ook suiker in fruit maar lang zoveel niet dan in snoep enz. Chocolade eet ik al een hele tijd niet meer, snoep ja dat deed ik nog als je rijstpap in blik snoep noemt, koek? Ik eet nu rijstwafels op aanraden van @Mormel . Wandelen doe ik veel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden