Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hoi Lieve @Lika gaat beter dan gedacht met mij dan ik zelf had voorzien maar ben wel voorzichtig. Slaap lekker zo en hoop dat het okay met je gaat. Jouw naam geeft mij altijd rust. Weet niet waarom. Denk vanwege veel dingen. 

bewerkt door Smaragdie
Geplaatst
5 minuten geleden zei Lika:

Ben ik toch benieuwd naar. Je eet wel vaker paprika’s, maar hoe dan? Gebakken? Ik krijg steeds een visioen van rauwe hele paprika’s, maar dat zal toch niet?? 

Hoi @Smaragdie

Men noemt dat hier gestoofde paprika met ui. Ik snij / scheur die paprika's in grote stukken met veel peper. 

Geplaatst

Paprika heerlijk lang stoven, vooral bv in Chili de Con Carne. Of Hachee. Hoe langer hoe beter, dan trekt de smaak in alles..............Hou ervan.

@renaldo61 Fijn om jou te lezen hoor. Soms kan ik je wel achter het behang plakken maar ik mijzelf ook, dat scheelt al een boel! Zelfreflectie. Slaap je nog steeds met dat pap masker op? Slaap ook lekker zo.

Geplaatst
33 minuten geleden zei Smaragdie:

Ik lees mee en moet mij soms inhouden. De opmerking van  Herr Ferry in een ander draadje @ferry  tegen @renaldo61 Schandalig! Waar haal je het gore recht vandaan om zo op de persoon te spelen. Waarom heb je dat nodig, meneer de Moraalridder? Walgelijk gedrag sorry. Door jouw soort mensen durf ik niet ,meer te reageren. En jouw soort pest mensen weg, hou daar mee op!

Met mij gaat het goed. Nog steeds alcoholvrij en genietend van mijn mijn beestenboel 8 katjes en verbouwing in mijn huis.

Extra knuffel voor @Yana 🥰

Smaragdie.

Hartelijk dank voor Uw reactie. U maakt mijn dag weer goed. Ik denk dat U nog veel moet leren in het omgaan met alcoholisten. Er is een gezegde zachte heelmeesters maken stinkende wonden. En ik denk dat ik weet waar ik overpraat. Want ik drink pas  19 jaar geen alcohol meer.  Ik wens sU nog een fijne avond.

Geplaatst

@ferry respect dat je reageert! Maar ben het zo oneens met je. Zo geweldig dat dat je al 19 jaar alcoholvrij bent maar geeft je niet het recht zo te te doen. Dat is gewoon mijn mening. Kan niet tegen oneerlijkheid/onrecht etc. Ik moet leren met alcoholisten om te gaan??? Kom hier hier al vele jaren.......Stinkende wonden? Vaker gelezen hier. Snap niet de verbittering van iemand die al zo lang alcoholvrij is. Gaat het wel goed met jou? Slaap zacht ook.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...