Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Bedankt voor de steun. Eerste dag zit erop, goed verlopen, en aan de horizon begint iets te lonken dat op toekomstperspectief lijkt. 

De eerste keer dat ik zo zwaar crashte als de voorbije jaren, had ik net mijn diploma en heeft het zes lange jaren geduurd voor ik terug een stabiel leven had. In februari zal het zes jaar geleden zijn dat ik deze keer crashte, dus wie weet, misschien zit ik weer op de weg naar betere tijden.
Edit: ik zou er bijna bijgelovig van worden (zeven vette en zeven arme jaren).

bewerkt door Mormel
Geplaatst
1 uur geleden zei Mormel:

Bedankt voor de steun. Eerste dag zit erop, goed verlopen, en aan de horizon begint iets te lonken dat op toekomstperspectief lijkt. 

Goed van je, je kunt het. 

1 uur geleden zei Mormel:

De eerste keer dat ik zo zwaar crashte als de voorbije jaren, had ik net mijn diploma en heeft het zes lange jaren geduurd voor ik terug een stabiel leven had. In februari zal het zes jaar geleden zijn dat ik deze keer crashte, dus wie weet, misschien zit ik weer op de weg naar betere tijden.
Edit: ik zou er bijna bijgelovig van worden (zeven vette en zeven arme jaren).

Laat het maar langer duren als zeven jaar. 

Geplaatst

@renaldo61: bedankt.

Daarnet gecontroleerd of ik gisteren mijn medicatie wel heb genomen want het voelt aan alsof ik XTC in mijn lijf heb (nooit genomen maar wel bekend met de werking). Daarnet nog in de winkel de hele tijd aan het neuriën en glimlachen. 
Groot verschil met gisteren toen mijn meest donkere gedachten weer naar boven kwamen. 

Dat was en zal waarschijnlijk een van mijn problemen blijven op gebied van werk. Mijn vorige werkgever verwoorde dit goed: "op zijn goede dagen is dat de beste werknemer die je kunt hebben, op zijn slechte dagen kun je er niets mee aanvangen". Ik heb dit bij mijn vorige werk lang kunnen opvangen omdat ik zelf het werk regelde zodanig dat ik op een slechte dag gewoon het noodzakelijke deed, vroeg stopte en de rest van het werk doorschoof naar de volgende dag; maar aan dat liedje is een einde gekomen toen mijn werkgever extra winst wou maken en een grote klant binnen haalde, waardoor ik zelfs voor het noodzakelijke gedaan te krijgen minstens tien uur op de werkvloer stond (ja, ja, wettelijk mag je maar x aantal overuren kloppen per jaar, maar de bakkerij was (is?) een sector die zich daar weinig van aantrok).

Sorry dat ik weer zaag over werk, maar het is mijn draadje dus ik vind dat ik dat mag.
En nu tijd voor een dansje. (Ja, ik zit hier nog met koffie en wel tabak, zo meteen waarschijnlijk best overschakelen op thee.)

Geplaatst (bewerkt)

Fijn dat je werkdag zo goed is gegaan. En ondanks dat er waarschijnlijk wat pieken en dalen zitten in je gevoel en er goede en slechte dagen zijn, lees ik je een stuk positiever zonder de drank. Dus ga zo door! 

bewerkt door Noelle

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...