lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Lonster1, sojameel slurpt meteen het vocht op en laat zich niet kneden, ik heb het deeg uit de machine gehaald, maar het rees ook niet. Ik bak al jaren broden en het grappige is dat ze steeds verschillend uitpakten, zelfde machine, recept en hoeveelheden. Maar ik kom niet achter de samenstelling van het meel dat ik altijd had. Dacht wat te improviseren. En ik heb nog 4 zakken over, maar vriendin heeft er vrede mee als het stopt na al die jaren. Ik ben nog niet zover. Of tarwegluten kunnen helpen in deze situatie, dat zoek ik nog uit, moet toch wat met dat meel. en anders wordt het veel sojapannenkoekjes bakken denk ik.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 6 uur geleden zei bumperjim: Heb je wel het goeie gist gebruikt? ja, dat heb ik ooit 1 x vergeten en ook toen hield ik een baksteen over. nu gewoon gedaan dus.
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei Spirit: Komop, dan kan je het jaarpact ook wel aan! Eerst maar eens een heel jaar alcoholvrij, voordat ik op het jaarpact durf.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) @Rosee, ik heb net wat gelezen van de eerste bladzijden van het jaarpact misschien voor jou ook helpend? durf is iets anders dan moed he meis. %s om %s bewerkt door lady jane Rosee reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik kom nog even zeuren.Heb morgen een hele drukke dag. We moeten musiceren, eerst een heel druk evenement met veel koren, daarna een haringparty, met mijn oude koor. Had verkeerd in de agenda gekeken, met dit als gevolg. Omdat het zo heet gaat worden, zie ik het helemaal niet zitten. Als ik nog had gedronken, had ik me volgegoten om me vervolgens op het laatste moment ziek te melden. Nu zie ik het allemaal wel. Ook een voordeel, van niet meer drinken is, dat ik beter tegen de warmte kan. Het wordt afzien morgen, maar we gaan ervoor. Hadocque en Rosee reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 40 minuten geleden zei Rosee: Eerst maar eens een heel jaar alcoholvrij, voordat ik op het jaarpact durf. Maar daar is het jaarpact toch juist voor? Rosee en lady jane reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Nu kan ik blijkbaar helemaal niet slapen. Gezellig. Ik heb al zoveel slaaptekort.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden