Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

We hebben vandaag door de Biesbosch gevaren met de groep. 

was wel leuk georganiseerd en de begeleidster had zelf thuis cake gebakken voor bij de koffie onderweg. 

super leuk

Geplaatst
1 minuut geleden zei Zbb:

We hebben vandaag door de Biesbosch gevaren met de groep. 

was wel leuk georganiseerd en de begeleidster had zelf thuis cake gebakken voor bij de koffie onderweg. 

super leuk

Zoiets heb ik nooit gedaan als therapie. 

Geplaatst
32 minuten geleden zei Claudius:

Jacht vind ik dan weer gewoon verschrikkelijk. 

Jagers zijn i.h.a. onaangenaam volk, maar wild heeft een goed leven gehad, i.t.t. die kalfjes op jouw bordje :D.

Geplaatst
44 minuten geleden zei Zbb:

Was ook niet echt therapie maar meer omdat het Hemelvaartsdag is. 

zatwrdag gaan we naar opwekking,tenminste de mensen die zich er voor opgegeven hebben. 

Leuk dat jullie activiteiten hebben tijdens vrije dagen. 

Geplaatst

Ja tot nu toe ben ik erg tevreden over deze kliniek,de begeleiding is echt heel menselijk. 

de modules zijn wel echt mega zwaar

en alles hangt samen met het geloof 

dit is mijn 5e opname en ik had gewild dat ik hier de 1e keer gelijk heen was gegaan. 

ik heb het idee dat ze me hier ook echt daadwerkelijk kunnen helpen. 

niet zo n slappe hap zoals bijvoorbeeld de Antes. 

Geplaatst

@Zbb Het zijn wel telkens katholieke instellingen geweest waar ik opgenomen was maar geloof kwam er wel niet meer aan te pas. En ik heb maar ervaring met de PAAZ en een andere psychiatrische instelling. In de PAAZ gaat er alles rustig aantoe en in de andere psychiatrische instelling hangt het af op welke afdeling je terecht komt. Ik heb daar met drie verschillende afdelingen ervaring. 

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei Amalia:

Jagers zijn i.h.a. onaangenaam volk, maar wild heeft een goed leven gehad, i.t.t. die kalfjes op jouw bordje :D.

Als het kalfje niet zou worden doodgemaakt, hoe zou zijn leven dan verlopen denk je? 

bewerkt door Etty
Geplaatst

Dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat jij in België leeft en ik in Nederland. In België knalt men er lustig op los, schiet regelmatig collega-jagers overhoop en houden jagers zich niet aan de wet en doden alles wat er voor de geweerloop komt en eetbaar is. In Nederland is er zoals zo vaak net wat meer regelgeving en discipline.

Geplaatst

Maar je leidt de boel af van waar het me om ging: ik vind het doden en opeten van jonge dieren (kalf, lam) immoreel, zo niet pervers. 

En nu hou ik weer op met dit gemeut.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...