Oskar Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei (bewerkt) Soms ben ik wat geobsedeerd door de datum. Dan zoek ik op of het nog een feestdag is, een heilige wordt herdacht of dat misschien een bepaalde grote historische gebeurtenis precies zoveel jaar geleden plaatsvond. Wat blijkt nu? Vandaag is het Internationale Masturbatiedag. Ik kan het ook niet helpen. Ik wens jullie allemaal een feestelijke dag. 28 mei bewerkt door Oskar bolletje, Rosee en Kunsie64 reageerden hierop 2 1
Oskar Geplaatst 28 mei Auteur Rapport Geplaatst 28 mei Verder weer veel dromen over vroeger. Ook weer op de schaats. Ik kwam daarbij mijn ex tegen die mij ooit op nogal vervelende wijze bij het grof vuil heeft gezet. Ze bleek afzichtelijk oud en lelijk te zijn geworden. Ik vind dat eigenlijk een beetje een kinderachtige streek van mijn onderbewuste. bumperjim, bolletje en Kunsie64 reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei 2 uur geleden zei Oskar: Soms ben ik wat geobsedeerd door de datum. Dan zoek ik op of het nog een feestdag is, een heilige wordt herdacht of dat misschien een bepaalde grote historische gebeurtenis precies zoveel jaar geleden plaatsvond. Wat blijkt nu? Vandaag is het Internationale Masturbatiedag. Ik kan het ook niet helpen. Ik wens jullie allemaal een feestelijke dag. Nou! Aardbeien met slagroom straks 😋 bolletje en Kunsie64 reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen.  Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei 39 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞  Â
Yvonne Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Goedemorgen frummers, En jaaaaa, ook wij hebben eindelijk regen hier, het werd tijd. Maar binnen is het gelukkig droog. En er staat een bakje klaar.Â
Rosee Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Oké snel even een potje masturberen dan maar. Koffie en aan het werk. Kunsie64 en bumperjim reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Woensdag 28 Mei is terug verschenen 😀 Kunsie64 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hahahaha, jij ze hebben de dag terug weten te halen... Dankzij Claudius!! Kunsie64 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden