Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen, normaal vertel ik iets wat ik heb meegemaakt. Ik werd net wakker om een minuut later mijn ex te Appen, dat mijn zoontje door zijn 3 proeflessen BMX (sport) heen is en of zij nog meer informatie hierover heeft. Aangezien ik dus niet weet of hij nu wel of niet aangemeld is of nog aangemeld moet worden. Als dat nog niet duidelijk is, ga ik dus ook niet naar bmx toe met hem. 

Blijven ademen.. alles komt goed.. Maar het is niet fijn wakker worden, aan de andere kant ook fijn dat ik hier nu ook al aangedacht heb. Maar mijn ex Appen nadat ik wakker ben geworden, daar heb ik slechte boze stress-herinneringen aan. 

Nou goedemorgen, vandaag weer een mooie dag! Bmx of geen bmx, wij gaan er van genieten :D

Dagpact:
Claudius

Fonny 🌞 

Freekie 

bewerkt door Freekie
Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Een bakje gaat er vast wel in.. .
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Pfff, das inderdaad niet lekker wakker worden Freekie. 
Jammer dat je er gisteren niet aan gedacht hebt, dan had je vast een stuk rustiger wakker geworden Smiley Emoji Magic Expressing Feelings The Universality Of Emoticons  Isolated With Transparent Background, Universal, Language, Fun PNG  Transparent Image and Clipart for Free Download

Geplaatst

Ik heb reeds aan mijn blaasplicht voldaan. Pff. 🌋 Kort babbeltje gehad met de begeleidster over mijn huisbaas die zijn plichten niet nakomt. 

Geplaatst

On the road, naar mijn huisje.Ze komen de CV Installatie controleren. Maar afwachten hoelaat ze komen. In ieder geval tussen 12.30 en 16.30. Ik ga lekker winkelen.Het weer is minder lijkt het. Meer bewolking maar wel warm nog.

Fijne dag allemaal :sun:

Geplaatst

Toch ff naar zee nog. De lucht is weer blauw en ik heb sinds gisteren voor een luttele 55 euri per mnd onbeperkt vrij reizen buiten de spits. Dan loont het algauw om er even tussenuit te gaan.

Geplaatst

Goedemorgen. Man is weer terug. Alles keert weer naar het gewone. Ik heb deze week hard gewerkt. Vandaag even niet zo. Ook even naar mijn moeder geweest om te zingen. Was ontroerend. 

Geplaatst

De monteur was op tijd, heb even op mijn theather orgel gespeeld en zijn daarna weer weggegaan. Op de terugweg in een lange file rerecht gekomen, bijna een uur vastgestaan in de hitte, want de airco is kapot. Erg vermoeiend. Toch nog een lekkere bonenschotel kunnen maken bij thuiskomst. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...