Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gisteravond wandelde ik door de stad en het viel me op dat de bruine kroegjes bomvol zaten.
Vooral mensen aan de bar. Dus niet lekker buiten op het terras. 

Wie van jullie komt meerdere keren per week in een vaste kroeg?
Of deed dat in het verleden.

Ik vraag me ook oprecht af hoe en waarvan die mensen dat betalen.
Ik ben al een tijdje niet meer in de kroeg geweest, maar een klein fluitje bier zal toch al gauw drie euro kosten.

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben al een tijd niet meer in café (Vlaming) geweest. Indertijd dat ik een vaste stek had was daar een halve euro

bewerkt door Claudius
Geplaatst
5 minuten geleden zei Claudius:

Ik ben al een tijd niet meer in café (Vlaming) geweest. Indertijd dat ik een vaste stek had was daar een halve euro

En daar ging je dan iedere dag heen?
Een halve euro, das lang geleden :) 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kraan:

En daar ging je dan iedere dag heen?
Een halve euro, das lang geleden :) 

Als ik werkloos was ging ik iedere dag. Het zal tot ergens in de jaren 90 geweest zijn dat ik een halve euro betaalde voor een Hoegaarden. 

Geplaatst

Toen ik nog dronk heb ik lange tijd een gezellige kroeg in de buurt als 2e huiskamer beschouwd. Om het iets goedkoper te maken dronk ik wel vooraf thuis alvast wat in. Da's nu lang geleden hoor en ik weet niet meer precies hoeveel een biertje daar toen kostte, maar ik kon het wel bekostigen. Toen ik gestopt was heb ik wel het uitgespaarde geld een tijd lang op een aparte spaarrekening gezet om leuke dingen van te doen. Dat was inderdaad best veel.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...