Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Rosee:

Leuk @niks,houdt Mini nog steeds zo van zwemmen? Succes met verhuizen!

Oh ja zeker! Ze zit nu op zwemles, jongste maar doet het prima. We hopen dat ze voor de zomervakantie mag afzwemmen. 

Geplaatst (bewerkt)
15 uur geleden zei Rosee:

Goodmorning, vandaag wordt een heerlijk zonnige dag. Helaas zit ik de hele dag binnen vanwege werk, maar probeer af en toe even naar buiten te gaan. @Likajij had het laatst over reizen met de trein en dat inspireerde me, kreeg er ook ineens zin in en ben reisplannen aan het maken voor de zomer. Heerlijk het landschap te zien veranderen vanuit de trein, boeken mee, lekker alleen met mijn eigen gedachten. Het begint steeds meer vorm te krijgen, vind het voorbereiden al leuk.

Dat is ook leuk,  ik ben nu op een kort tripje naar Berlijn, wilde de expositie van Nan Goldin graag nog een keer zien. Vorig jaar was die in NL en wegens verpletterende indruk ging ik treinen naar Berlijn. Ik hou ervan. Lekker dwalen door zo'n stad...

bewerkt door IJsvogel
Typefout
Geplaatst

Leuk @IJsvogeldie expositie heb ik ook in NL gezien, was ook onder de indruk. @Likaik ben een paar keer alleen gaan reizen, zo anders dan in gezelschap. Spannend maar ook vrijheid, en je maakt heel andere dingen mee in je eentje. Ik ben soms bang om te verdwalen of om alleen aan een tafeltje te zitten in een restaurant (zonder glas wijn om me achter te verschuilen) en om alles zelf te regelen, en voel me dan trots als het me dan toch lukt:P ook heb je vaak bijzondere gesprekken met mensen, dat vind ik ook leuk.

Geplaatst

Ik ga ook vaak alleen op reis, heerlijk! Soms voel ik me even alleen maar ook zo veel vrijheid. In gezelschap pas ik me toch veel aan blijkbaar. Voel ik me vaak opgeheud (is dat een woord 😀 ). Wel heb ik pas een (single) groepsreis gekozen naar Thailand, was ook fijn. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...