Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen Claudius! Koffietje?☕️☕️ Dagpact: Claudius Fonny
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Dank U voor de koffie @Fonny , goeiemorgen @Lika Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. Ik heb heerlijk geslapen na het drukke weekend, heb zin in de nieuwe week, gewoon mijn eigen ritme en bezigheden.... Eerst een bakje neerzetten hier.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 23-2-2025 om 08:57 zei Lika: Goedemorgen. Kinderlogees @Yvonne? Kinderen met kleinkinderen Lika, hartstikke gezellig, maar ben na zo'n weekend wel even afgemat, net zoals de katten en de hond. Ze liggen allemaal nog in diepe rust nu, tis ook niet niks voor die dieren: normaal een gezapig leventje met twee oudjes en dan opeens twee dagen vol lawaai, geren en gekkigheid Lika reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei Yvonne: Kinderen met kleinkinderen Lika, hartstikke gezellig, maar ben na zo'n weekend wel even afgemat, net zoals de katten en de hond. Ze liggen allemaal nog in diepe rust nu, tis ook niet niks voor die dieren: normaal een gezapig leventje met twee oudjes en dan opeens twee dagen vol lawaai, geren en gekkigheid Whaha, zo herkenbaar.Als mijn zoon langs is geweest met de kinderen zijn zelfs de honden moe . Zelfs m'n jongste viervoeter ligt dan voor pampus. Nou, mijn dag begon goed (not). Was er vrij vroeg bij, zit aan m'n bruine boterham met thee en voelde ineens mijn maaginhoud naar boven komen.Het is een wat onsmakelijk onderwerp, maar mijn hele ontbijt kwam er van boven weer uit. Nu is het zo, dat ik nooit over m'n nek ga (ja, tijdens mijn drankperiode), dus schrok enorm.Even rustig op de bank gaan zitten om bij te komen Daarna beschuitje met thee, dat er wel in bleef. Koffie bleef er ook in, dus ik denk dat het incidenteel was. Denk zelf dat het door het glas water kwam, wat ik daarvoor heb gedronken met m'n dagelijkse ochtendmedicatie. Nu gaat het wel weer, maar ben blijkbaar nog niet de oude. Heb me dan ook de afgelopen dagen druk gemaakt om niets. Alles was teveel, kort lontje, huilbuien. Maar we gaan er maar weer voor.Denk dat mijn lichaam bij moet komen van die vieze groene thee.
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Wat vervelend, @Spirit. Hopelijk wordt het nu weer wat rustiger voor jou en je maag. Hier in Noorwegen ook een spannend moment gehad. We waren met een bus naar de Noordkaap gebracht om daar wat rond te kunnen kijken en mijn reisgenoot miste de bus terug naar de boot. Nog net op tijd kon hij nog terugkomen met een auto die hem speciaal kwam ophalen. De boot vertrok daardoor zelfs ca. een kwartier later dan gepland. Oef... %s om %s bewerkt door Bob lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Spirit, als ik jou zo lees, denk ik vaak, zou je niet eens naar de huisarts gaan met je maag klachten. ik lees echt heel vaak dat je last van je maag hebt, dat moet toch ergens vandaan komen... Nou ja, sterkte in elk geval. @Bob, Zeker spannend zeg, toch nog goed afgelopen gelukkig
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik lig al in bed. Voel me ook niet helemaal lekker. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s gelukkig de boot niet gemist @Bob ik las wel eens dat zoń boot nooit wacht dus je reisgenoot is een bofkont, en voor jou ook wel zo leuk he. @Lika wat gun ik jou wat rust, Lika reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden