pammie Geplaatst 11 februari Rapport Geplaatst 11 februari Hallo, ik surf al zeker een maand op dit forem, heel veel tips, en nu vindt ik het tijd om mezelf aan te melden, ik dronk een fles wijn in de middag, en in de avond een halve fles sterke drank, ben nu van de sterke drank af, drink nu in de avond een paar glaasjes wijn, in maart ga ik naar de Brijder, en wil graag refusal of antabus krijgen, zodat ik die wijn ook vaarwel kan gaan zeggen!
Roberto Geplaatst 11 februari Rapport Geplaatst 11 februari Hallo @pammie, welkom op ons forum. Je hebt al een aantal stappen in de goede richting gezet. Dit forum is vrij breed opgezet. Je schrijft nu onder Thema's. Misschien kun jij je voorstellen onder Wie is wie? Dan krijg je vermoedelijk meer reacties. Eventueel kan de @moderator dit ook wel verplaatsen.
pammie Geplaatst 11 februari Auteur Rapport Geplaatst 11 februari hoi hoi ik ben niet zo handig met computers, maar we komen er wel, ik ben Pammie 64 jr jong, getrouwd met een begripvolle echtgenoot, ik heb een prachtige dochter, en vier lieve kleinkinderen, ik heb twee afstandshondjes, Woezel en Kim, die betekenen heel veel voor mij, ze steunen je als je niet lekker in je vel zit .Waardoor het allemaal is misgegeaan, is dat we door hypotheek verstrekkers, verkeerde info kregen, en lopen wij 200.000-300.000 euro mis, we hebben 25 jaar, elke maand meer dan 1000euro betaald, we hebben samen 40 jaar hard gewerkt, mijn man is met pensioen, maar werkt gewoon door, omdat we toch de hypotheek willen betalen, heerlijk huis hoor, maar ontzettend zuur, we zijn met een advocaat bezig, ik heb een vreselijk schuld gevoel, mijn man blijft werken, ik ben werkeloos, bedrijf ging failliet, en ben ook op zoek naar een baan. ik kan dit niet verkroppen, vandaar mijn alcohol gebruik, om het niet zo hard te hoeven voelen.
Claudius Geplaatst 11 februari Rapport Geplaatst 11 februari Welkom. Wat een verhaal. Ik hoop dat je sterk genoeg bent om volledig te stoppen. Al goed dat je met de sterke drank gestopt bent.
bumperjim Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Als je stopt met 1 fles wijn en een halve fles sterk per dag bespaar je al gauw 20 euro per dag of 600 euro per maand, niewaar? 😁
pammie Geplaatst 12 februari Auteur Rapport Geplaatst 12 februari Goedemorgen, @bumperjim inderdaad, zo had ik dat nog niet bekeken, maar je hebt een punt
karin123 Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari @pammie welkom! Knap dat je de sterke drank hebt laten staan. Jouw verhaal over de hypotheek komt mij bekent voor. Ik denk dat wij dezelfde hypotheek hebben. Zo'n verrotte beleggingshypotheek waarschijnlijk? Wij zijn voor een ton de mist in gegaan. Het was in die tijd heel normaal dat die hypotheken werden verstrekt helaas. Miljoenen mensen zitten met die ellende! Dan denk je dat mensen er verstand van hebben en trap je er in. Bij het programma Radar hebben ze het er al vaak over gehad. Ik weet niet of je je al hebt verdiept in rentemiddeling of renteafkoop? Dat zijn manieren om de rente naar beneden te krijgen. Ze lopen daar niet mee te koop want dan krijgen de banken te weinig geld, de hufters! Ik weet niet hoeveel rente jullie nu betalen, wij betalen 5,7% en dat gaat ongeveer een procent naar beneden in april. Wij hebben gekozen voor rentemiddeling en dan betaal je 250 Euro om die zooi te regelen. Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar wilde het je laten weten omdat ik beroerd word van alle hufters op de wereld! En de wijn ook laten staan, de eerste niet nemen! Het gaat je niet helpen, maar dat weet je zelf ook.
pammie Geplaatst 12 februari Auteur Rapport Geplaatst 12 februari goedemorgen @karin123inderdaad dat was een beleggingshypotheek, maar we hadden ook een spaarhypotheek, wat amper wat had opgeleverd, zo frustrerend, ze hebben hun zorgplicht niet waar gemaakt, maar ik heb het uit handen gegeven aan een advocaat, niet geschoten is altijd mis, drank helpt niet, maar je wordt er relaxter van en sta dan niet zo stil bij deze situatie, maar dat is tijdelijk......... 5 maart ga ik naar de Brijder, vraag dan gelijk of ik antabus of refusal kan krijgen , ik hoor op dit forem, dat het een stok achter de deur is, ik ga ervoor ! karin123 reageerde hierop 1
herman0167 Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Hoi, wij hebben de hypotheeksores radicaal opgelost, huis verkocht en hypotheek afgelost, met nog wat overwaarde goedkoop huisje gekocht in het buitenland waar we zonder hypotheek al weer bijna 8 jaar wonen karin123 reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Mijn beloofde uitkomst van de spaarhypotheek wordt ook niet waargemaakt. Heel zuur inderdaad. Gelukkig heb ik al eerder af kunnen betalen. Op een gegeven moment heb ik me ingezet om mijn lening voor een verbouwing en dus ook mijn hypotheek eerder af te lossen. Die mogelijkheid had ik gelukkig. Heel lang mijn kop in het zand gestoken en veel te veel rente betaald.
karin123 Geplaatst 13 februari Rapport Geplaatst 13 februari @pammie Ik weet het. Ik dronk altijd alleen 's avonds en dan kwam ik in een heerlijke roes. Ben ook radicaal gestopt. Het gaat jou ook lukken! @herman0167 Dat hebben jullie prima opgelost. Wij hebben in het begin gelijk de kosten koper afbetaald. Nu nog een ton over. Wel overwaarde. Ik ben heel lang ziek geweest en kon de deur niet uit. Man was baan kwijt en kon door mij niet werken, ik durfde niet alleen te zijn. Overgang probleem, drie keer verkeerde medicatie en ha wilde mij niet geloven. Teveel benzo's, opnames enz. Niemand luisterde echt! Het hele verhaal staat hier wel ergens. Dus niet kunnen aflossen. Ik ben nu bezig met het UWV. Het ligt niet aan uitgave patroon, wij zijn heel erg zuinig. Koop meestal tweedehands en zit nog geregeld in de kou. Vind ik niet erg, beter dan te warm! Erfenis vader gekregen vorig jaar, hij is een jaar geleden overleden, uit de bijstand en als het op is moeten wij een lening nemen bij de gemeente en dat verrek ik. Elk jaar belt een man van de hypotheek op hoe het ervoor staat. Ook hij heeft niet verteld van de rentemiddeling en dat gaat hij horen ook de volgende keer. Als de banken maar geen verlies hebben he! Ik haat ze allemaal!! Heb vorig jaar nog tegen hem gezegd dat ik het huis in de fik zou steken als het zover mocht komen. Hij schrok en zei daar heb je ook anderen mee. Ik zei dat dat mij niet meer kon boeien! Toen was hij stil. Ik heb 1 ding geleerd, voor mijzelf en familie opkomen en hoe!!! Sorry Pammmie, even ruimte gepikt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden