Claudius Geplaatst gisteren om 03:44 Rapport Geplaatst gisteren om 03:44 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius
Yvonne Geplaatst gisteren om 07:01 Rapport Geplaatst gisteren om 07:01 Goedemorgen frummers, goedemorgen @claudius.. Het is al licht geworden inmiddels, de lucht buiten kleurt roze, dat lijkt me een goed teken... Eerst maar even een bakje...
lady jane Geplaatst gisteren om 08:08 Rapport Geplaatst gisteren om 08:08 goeiemooiemorgen frummers en ja @Yvonne up north de zon vandaag, gelukkig de was gisteren buiten kunnen drogen al.
bolletje Geplaatst gisteren om 08:15 Rapport Geplaatst gisteren om 08:15 Goeie morgen lady jane, Smaragdie en Bob reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst gisteren om 08:20 Rapport Geplaatst gisteren om 08:20 misschien omdat je geen kop koffie in je handen hebt, @bolletje? bolletje reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst gisteren om 08:42 Rapport Geplaatst gisteren om 08:42 Goedemorgen, Lekker uitgebreid ontbijten zo. Met de katten daarna spelen. Gisteren alles al in huis gedaan en ook boodschappen voor 3 dagen. Eten voor vanavond al klaar. Witlof ham en kaas vanuit de oven met een lekkere gevulde salade en gebakken aardappeltjes. Vanmiddag shorttrack en tennis kijken. Daarna een heerlijke lang dutje. Want ik mag weer 3 nachtdiensten. En 3 nachten zijn luxe omdat ik er meestal 5 achter elkaar draai. Wat is het leven toch veel overzichtelijker zonder drank. Fijne dag allemaal😻 rapilos, Myriam9, bolletje en 2 anderen reageerden hierop 5
Claudius Geplaatst gisteren om 08:54 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 08:54 Lijkt me lekker @Smaragdie
Lika Geplaatst gisteren om 08:55 Rapport Geplaatst gisteren om 08:55 Wow @Smaragdie klinkt goed! Goedemorgen allen. Ik ben net wakker. Dus rustig aan nog even;-)
Claudius Geplaatst gisteren om 13:48 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 13:48 En heel het forum ligt weer ⏬
Myriam9 Geplaatst gisteren om 14:33 Rapport Geplaatst gisteren om 14:33 6 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers en ja @Yvonne up north de zon vandaag, gelukkig de was gisteren buiten kunnen drogen al. Ik heb de afgelopen 3 maanden elke dag de was buiten kunnen drogen. Is hij ook in een paar uur droog. Ik ben dan ook aan het overwinteren in Curacao, dat kan als je niet meer drinkt hahaha kun je veel sparen.
Yvonne Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Wat was het een heerlijke zonnige dag... en ja, ook hier is de was vandaag buiten gedroogd. Morgen is het weer vroeg dag, dus ik duik mijn bed in. Eerst nog even de dieren verzorgen. En ik wilde nog even zeggen dat ik hartstikke blij voor @Lika ben dat haar moeder niet direct afwijzend stond tegenover haar voorstel. Wat zou het mooi zijn als zij daar kan wonen.... Luitjes... trusten allemaal... tot morgen. Lika reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden