Oskar Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden @Sandro: Het valt me op dat jij nogal een hoop 'moet' van jezelf en dingen eerst moet 'verdienen' met 'nuttige' dingen. Dat is best een nobele en werklustige instelling, maar lukt het ook om dat malle plichtsgevoel in de weekenden gewoon los te laten en ook eens twee dagen gewoon wat rond te lummelen en te zien wat de dag je aan aardigs brengt, of dat nou iets nuttigs is of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden 19 minuten geleden zei Oskar: @Sandro: Het valt me op dat jij nogal een hoop 'moet' van jezelf en dingen eerst moet 'verdienen' met 'nuttige' dingen. Dat is best een nobele en werklustige instelling, maar lukt het ook om dat malle plichtsgevoel in de weekenden gewoon los te laten en ook eens twee dagen gewoon wat rond te lummelen en te zien wat de dag je aan aardigs brengt, of dat nou iets nuttigs is of niet? Ik houd niet van 'lummelen' inderdaad, ben iemand die altijd bezig wil zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden Ik ben er dol op. Maar het gaat ook niet om lummelen of alsmaar bezig zijn. Voornaamste is dat je dingen doet omdat je er zin in hebt en niet omdat het moet van jezelf ofzo. Of dat nou knoerthard werken, een marathon lopen of een beetje doelloos voor je uitstaren door het raam is. Tenminste, ik ben er zelf van overtuigd dat je op die manier meer geniet van het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden Het ging vandaag minder goed met Femke, ik zit er zo mee in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden 30 minuten geleden zei Oskar: Oei Rosie. Helemaal stoppen is altijd het makkelijkste, maar dat moet je zelf weten natuurlijk. Zit jij eigenlijk niet allang in de fase dat die alcohol eigenlijk weinig meer toevoegt? Klopt idd. Mijn valkuilen blijven sociale verplichtingen waar ik tegenop zie en van te voren geen goede afspraken met mezelf heb gemaakt. Misschien moet ik mezelf ertoe verplichten om tijdens dat soort gelegenheden sowieso nooit meer te drinken, ook geen 2 tot 3 glazen (waar het dus toch niet bij blijft) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden Goed voornemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden bumperjim, Oskar, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden 29 minuten geleden zei Oskar: Ik ben er dol op. Maar het gaat ook niet om lummelen of alsmaar bezig zijn. Voornaamste is dat je dingen doet omdat je er zin in hebt en niet omdat het moet van jezelf ofzo. Of dat nou knoerthard werken, een marathon lopen of een beetje doelloos voor je uitstaren door het raam is. Tenminste, ik ben er zelf van overtuigd dat je op die manier meer geniet van het leven. Herken ik deels wel. Marathon lopen had ik 4 maanden geleden nog in mijn hoofd haha. Maar verder ben ik ook gewoon druk bezig omdat ik in een drukke fase van het leven zit. Dan is het lastig omschakelen als je opeens wel even wat tijd hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden