Kunsie64 Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni 26 minuten geleden zei Maia: Ik heb het even zwaar nu, maar geen idee waar ik op een zondag hulp kan zoeken behalve de luisterlijn. En dat werkt niet. Je kunt hier hulp vinden @Maia @Claudius heeft al op je gereageerd. Aan jouw om er iets mee te doen! Zet um op!🙂👍 Maia en Moeps reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni (bewerkt) Je plaatst hier dat je dringend een luisterend oor nodig hebt en na je bericht verdwijn je zomaar? 1 juni bewerkt door Claudius
Maia Geplaatst 6 juni Auteur Rapport Geplaatst 6 juni Het gaat helemaal niet goed.hier Wel nuchter nog, maar ik ga slecht op de nieuwe medicatie. Akineton tegen het trillen en lyrica tegen de angsten. Ik ben 1 bonk spanning en helemaal niet mijzelf sinds enkele dagen
Claudius Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Ik ken die medicatie helemaal niet. Kan er iets U afleiden?
Maia Geplaatst 9 juni Auteur Rapport Geplaatst 9 juni Op 6-6-2025 om 16:04 zei Claudius: Ik ken die medicatie helemaal niet. Kan er iets U afleiden? Morgen komt de ggz op huisbezoek. Inmiddels 1 uitglijder rijker. Lyrica oftewel Pregabaline als angstremmer en Akitenton tegen de tremoren/ trillen. Akineton is nu stopgezet en morgen wordt besproken wat "Plan B" is. En zeg maar je ipv u 😉
Claudius Geplaatst 9 juni Rapport Geplaatst 9 juni (bewerkt) 14 minuten geleden zei Maia: Morgen komt de ggz op huisbezoek. Inmiddels 1 uitglijder rijker. Lyrica oftewel Pregabaline als angstremmer en Akitenton tegen de tremoren/ trillen. Akineton is nu stopgezet en morgen wordt besproken wat "Plan B" is. En zeg maar je ipv u 😉 Je bent blijven de Antabuse innemen en toch een uitglijder? Geen alchohol meer gebruiken werkt ook tegen de angsten. Hoe gaat je sociaal functioneren? Familie en zo? 9 juni bewerkt door Claudius
Maia Geplaatst 11 juni Auteur Rapport Geplaatst 11 juni Op 9-6-2025 om 15:21 zei Claudius: Je bent blijven de Antabuse innemen en toch een uitglijder? Geen alchohol meer gebruiken werkt ook tegen de angsten. Hoe gaat je sociaal functioneren? Familie en zo? Foto?
Maia Geplaatst 11 juni Auteur Rapport Geplaatst 11 juni Gedronken ondanks de antabus... kan wel janken lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 11 juni Rapport Geplaatst 11 juni 20 minuten geleden zei Maia: Gedronken ondanks de antabus... kan wel janken Ja, bij mij had de Antabuse nooit een enkel effect, ik nam hem nochtans braaf iedere dag s'morgens bij de verpleging van de huisartsenpraktijk. Na een tijd wilden ze er niet verder mee doen, ik kwam daar iedere dag stomdronken aan. Later gaf diezelfde psychiater van toen me nog Selincro https://nl.wikipedia.org/wiki/Nalmefeen daar had ik wel effecten van. Ik hoorde en zag Femke op twee verschillende plaatsen tegelijkertijd, daar ben ik zelf mee gestopt. Zover mijn pogingen om mijn alcoholprobleem met medicatie op te lossen. Je antwoord niet op een deel van mijn vraag?
Maia Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Geplaatst 17 juni Op 11-6-2025 om 18:23 zei Claudius: Ja, bij mij had de Antabuse nooit een enkel effect, ik nam hem nochtans braaf iedere dag s'morgens bij de verpleging van de huisartsenpraktijk. Na een tijd wilden ze er niet verder mee doen, ik kwam daar iedere dag stomdronken aan. Later gaf diezelfde psychiater van toen me nog Selincro https://nl.wikipedia.org/wiki/Nalmefeen daar had ik wel effecten van. Ik hoorde en zag Femke op twee verschillende plaatsen tegelijkertijd, daar ben ik zelf mee gestopt. Zover mijn pogingen om mijn alcoholprobleem met medicatie op te lossen. Je antwoord niet op een deel van mijn vraag? Nalmefeen begrijp ik? Ik lees bij de bijsluiter dat je die moet innemen 1 tot 2 uur voor je verwacht trek te krijgen/ te gaan drinken. Ik word de laatste keren dat ik dronk al bij het opstaan wakker met de trek naar een roes. Nare bijwerkingen lijkt me. Op wat heb ik niet geantwoord?
Claudius Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni 46 minuten geleden zei Maia: Op wat heb ik niet geantwoord? Hoe gaat het met je omgeving, je familie, daar geen zorgen meer om?
Maia Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Geplaatst 17 juni 4 minuten geleden zei Claudius: Hoe gaat het met je omgeving, je familie, daar geen zorgen meer om? Nou en of. M'n vader is recentelijk opgenomen in het ziekenhuis ondanks de pijnbestrijding. Het gaat nu "stabiel slecht" hij weigert soms medicatie, eten en drinken. Is behoorlijk in de war van alle pillen en pleisters. M'n moeder is vrijwel altijd bij hem en wij kunnen nogsteeds niks betekekenen behalve afwachten en zorgen dat hij zo min mogelijk lijdt (lippen natmaken, katheter verschonen etc)
Maia Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Geplaatst 17 juni 7 minuten geleden zei Claudius: Hoe gaat het met je omgeving, je familie, daar geen zorgen meer om? Ik vind dit wel rot @Claudius , we hadden wat contact en ik zie dat ik jou 4 mei jongstleden een bericht heb gestuurd en geen reactie. Nu reageer je hier wel. Wat gaat er mis?? Reageren mag ook via pb. Kijk maar, en anders niet.
Maia Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Geplaatst 17 juni 22 minuten geleden zei Claudius: sterkte Wie, ik of jij????? Ik zal je laatste pb maar niet plaatsen hier, Claudius. Laat me met rust jij ajb. Je doet me alleen pijn.
karin123 Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni @Claudius Als je wilt klieren doe het maar met mij! Ik reken er zo mee af! Maia reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst 17 juni Rapport Geplaatst 17 juni Wie zegt dat Claudius heeft lopen klieren. Maia's werkelijkheid is regelmatig nogal vertroebeld. To say the least.
Maia Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Geplaatst 17 juni (bewerkt) Op 1-6-2025 om 15:00 zei Claudius: Je plaatst hier dat je dringend een luisterend oor nodig hebt en na je bericht verdwijn je zomaar? Ik kan er niet van slapen. Ben oprecht gekwetst door iemand die ik dacht te kunnen vertrouwen. Misschien hebben jullie vragen, maar C en ik weten beter samen.. Helaas. Ik gun hem alle goeds en hoop dat hij niet meer zal reageren op mij. Jij ook sterkte, C. Het is voor jou ook niet makkelijk. 17 juni bewerkt door Maia Spelfout.
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 17-6-2025 om 19:00 zei Amalia: Wie zegt dat Claudius heeft lopen klieren. Het ging erom dat Maia er emotioneel last van had. Dat was duidelijk! Dit forum is er voornamelijk voor om van de drank af te blijven. Dat werd een beetje bemoeilijkt op deze manier. Maia reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Maia we komen hier voor onszelf zolang je iets haalt uit dit forum blijven komen dus. en net als in real life horen er soms tegenvallers bij maar gooi het kind niet weg met het badwater (ned. uitdrukking) karin123 reageerde hierop 1
Maia Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei lady jane: @Maia we komen hier voor onszelf zolang je iets haalt uit dit forum blijven komen dus. en net als in real life horen er soms tegenvallers bij maar gooi het kind niet weg met het badwater (ned. uitdrukking) Ik ken de uitdrukking. Ik haal hier zeker iets uit. Stel me voor mijn doen eerlijk en vooral kwetsbaar op en dat is op sommige momenten even lastig in sommige contacten / situaties. Dan ben ik geneigd me terug te trekken als het heel emotioneel ofconfronterend wordt / ik ben in enkele individuele contacten nóg opener geweest en daar was ik misschien te naïef in. Fijn om de steun te lezen hier. Ik ga nu naar de ggz voor de therapie "vroeger en verder" Bedankt voor de reacties. Jij ook @karin123 lady jane en Lonster1 reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden