Claudius Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober Goedemorgen Claudius!☕️ en ook voor de volgende een goedemorgen!🌞 Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober Goedemorgen @fonny, @Claudius en alle andere frummers. Er wordt een volle dag regen voorspeld, we zullen zien, gisteren werd dat ook, er is geen drup gevallen en de zon heeft de hele ochtend geschenen... Ook vandaag weer een drukke dag, daarna een paar dagen wat rustiger. Eerst maar even een bakje. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober Op 26-10-2024 om 09:29 zei Freekie: Hoe gaat het @Yvonne? Je was even niet op het forum zag ik. Zegt de kachel die de pot verwijt? Of ging hij niet zo? Ik was zelf meer dan een maand er niet.. Maar heb de 'tools' weer opgepakt, spreek ook weer met mensen af want afgelopen maanden heb ik mezelf weer in het sociaal isolement gestopt. Het gaat goed met mij hoor Freekie, dankjewel en wat lief van je. Ik was er inderdaad een paar dagen niet online. Drukte was er een beetje debet aan Freekie, maar eerlijk gezegd: het forum deprimeerde me de laatste tijd nogal. En dusdanig dat ik mezelf er op zeker moment niet meer toe kon aanzetten keer op keer om even een berichtje te plaatsen. Ja, ik heb jou gemist, klopt, had het gevoel dat je het heel druk had, en wilde wel vragen hoe het met je ging... maar op de één of andere manier bleef het bij een voornemen. Fijn je weer te lezen dus Freekie. En ik hoop dat je binnenkort weer helemaal lekker in je vel zult zitten. Ik hoop dat jullie gisteren een mooi toestel hebben uitgezocht? Tine, Francoise en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober Herkenbaar Yvonne. Heb ik ook n beetje. Fijn je weer te zien Freek. Mooie dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober Straks naar een AA meeting, ik hoop dat er nu wat meer aanwezigen gaan zijn. Vorige week was het maar een zielige bedoening. Morgen namiddag zou ik me in twee moeten splitsen. Ik heb afspraken op hetzelfde moment en ik kan geen van beidde afzeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober Donderdag denk ik rond 13 uur reeds de kliniek te verlaten, anders kom ik mogelijk te laat voor een volgende afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober Ik luister nog steeds de podcast ‘eerlijk over alcohol’. Zoveel herkenning en mooie gesprekken. We zijn op pad. Limburg. Super omgeving. Toch ben ik me altijd weer bewust van niet drinken. Elke keer kies ik daar weer bewust voor. Lonster1, Rosee en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden