Spring naar bijdragen

Donderdag 24 Oktober 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Ik zit nu 4 week overspannen thuis. 

Gistermiddag kwam me pa even langs met de elektrische grasmaaier. Daarvoor had ik beginnende trek-gedachten. Toen ben ik op mijn spijkermat gaan liggen, dat hielp gelukkig.

Ik ben nu aan de wandel in de zon, net een uur gebeld met de bedrijfsarts, super fijn gesprek gehad. Alles verteld van afgelopen jaar. Alcohol, Cannabis en ex en sporten en dat ik afgelopen dinsdag zelf bij de praktijkondersteuner heb aangegeven dat ik ACT therapie wil gaan volgen als mijn energie weer iets terug is.

Om mijn copingstrategie (hoe ga ik om met stress & negatieve gevoelens) van afleiding & vluchten te veranderen/om te buigen

Maar heb er hoofdpijn van gekregen 😋 

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga maar lekker wandelen elke dag. Dat raadde de dokter mij ook aan toen ik een burnout had een aantal jaren geleden. Dat werkt echt prima.

Als je overspannen bent staat je blik op nul en je verstand op oneindig. Als je dan lekker gaat wandelen dan draait het na verloop van tijd weer andersom. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat doe je goed @Freekie. Het valt soms niet mee om je gedachten om te buigen.

Ben er zelf ook niet zo goed in. Zeker als ik in een deprie stemming ben.

Dan ga ik juist niet wandelen, wat ik dan eigenlijk had moeten doen. Nu heb ik de luxe dat we diverse toetseninstrumenten in huis hebben, van accordeon tot theater orgels.

Lekker iets opnemen en op YouTube delen, vind ik echt leuk om te doen. Heb ook zelf een muziekgroep aangemaakt, waar ik leuke contacten heb met andere muzikanten.

De pup doet het hartstikke goed, ze is gelukkig van haar wormpjes af.

Kortom, niets te klagen en ik voel me ook wel weer goed de laatste dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Claudius:

Volgende week op 31 Oktober mag ik eindelijk naar huis. De zorghoeve brengt die dag ook mijn hondje naar huis 

Leuk om naar uit te kijken Claudius. Je hondje ook weer lekker bij je en weer in je eigen bed.

Nu volhouden he? De aanhouder wint :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...